Felejthetetlen pillanatok

33 4 8
                                    

Szinte minden osztály életében vannak nagyon jó pillanatok, amik felejthetetlenek. Ez nem biztos, hogy valami boldog pillanat, lehet egy vicces történés, veszekedés. Nos ma ilyen storykat hoztam nektek.

Kezdem egy vicces történettel. Az idei technika tanárunk nagyon jó fej, vicces, bár nem mindig olyan szerethető. Az első órák egyikén balesetvédelmi oktatás volt, természetesen. És kedves tanár úr elmondta mit NEM szabad.
Ugye minden tanteremben van konektor. És mindenkinek van tolla, ceruzája. A tanár fogott egy tollat, oda állt a konektorhoz és "bemutatta", hogy mi lesz ha belenyúlunk. Nem tudjuk milyen táncot akart nekünk bemutatni, de ott táncolt, meg rázkódott előttünk. Mondanom sem kell, az osztály röhögő görcsöt kapott.
Vannak padok is, meg okos gyerekek. Vannak olyanok akik képesek arra, hogy a padokon végig futnak. De az nem jó. Leesel és bevered a fejed a padba. Leesel és lehet, hogy valakinek az ölébe, de az akkor gáz, ha te fiú vagy és fiú ölébe esel. Tanár úr kifejtette a témá rendesen. (még vissza gondokva is szakadok a röhögéstől szerk.)

Személyes kedvenceim a tánc próbák. Szokott lenni a sulink szervezésében 2 fajta műsoros est amin mi diákok lépünk fel különböző produkciókkal. Az osztályban 23-an vagyunk. Abból a 23 emberből tizen valahányan szoktunk fellépni. És tánc közbe mindig olyan jó belegondolni, hogy együtt vagyunk, nevetünk, össze rakunk egy műsort és közben jobban össze kovácsolódunk.

Szoktunk rendezni osztályon belül mikulás bulikat is.
Idén is így volt. Az elején csapat játékok voltak. Felvoltunk osztva három vagy négy csapatra. 2 házigazdánk Mia és Lia volt. Tök jó feladatok voltak. Pl puzzle, vagy vers írás, cetli twerk, meg még nem tudom mi. És ebből csak az maradt meg, hogy az a csapat nyert amelyikben benne voltam. És a szervezőink olyan kedvesek voltak, hogy ajándékot is csináltak a nyerteseknek.
Utána volt maga a buli a zenét pedig Zalánnak meg Martinnak köszönhettük.
Ha már mikulás buli akkor a mikulás csomag se maradhatott el. (Érett hetedikeseknek kell mikulás csomag igen. Szerk.)

Május 25-26 osztálykirándukás. Mezőberény, másnap Szarvas.
Kedvenc pillanatom az volt, mikor budi bulit szerveztünk a fürdőben. Zene maxon ment és volt ilyen buli világításunk is. Az egyik "kedves" gyerek aki ott volt velünk észre vette hogy én a zuhanyzónál vagyok (nem volt külön fülke) és megnyitotta rám a hideg csapot. Persze azonnal kirohant én meg ordítva futottam utána, de bezárkózott a szobájukba. Lia meg tényleg kedves volt és a hajszárítóval megszárította a pólómat, nehogy tüdő gyulladást kapjak, mert nem nagyon volt jó idő.
Éjfélben meg hajnalban kiültünk a szobáink előtti padra beszélgetni meg szotyit enni. Szerencsére a tanárok akkor már aludtak. Meg egy páran mindig kémkedtek 4 gyerek után este.
Másnap reggel egy páran még aludtak mi meg befoglaltuk a "játéktermet" és ott biliárdoztunk, pingpongoztunk, lég hokiztunk. Utána kimentünk a foci pályára és kis csapatokban kifeküdtünk a pályán meg a pálya melletti trambulinnál.
11 óra körül átmentünk Szarvasra ebédeltünk, hajókáztunk majd bementünk az Arborétumba szét nézni.

Egy osztály életeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang