2

40 3 0
                                    

Bu akşam kyle bize geldi. Benim annem araba kazasında hayatını kaybetmişti. Ben daha onu görmeden gitmişti. Babamla yaşıyorduk. Kyle geldiğinde kek yaptık. Üstüne de çilekli bir krema yaptık. Leziz olmuştu. Keklerden bir dilimi kyle bana yapıştıracakken ben onun suratına yapıştırdım. Kahkalara boğulduk. Çok eğleniyorduk. Aklıma o yakışıklı çocuk geldi. İsmi michel'dı.

"Michel işini hallettin mi?" Diye sordum.

"Kızım daha bir gün bile geçmedi!" Dedi ve kahkalara boğulduk...
Biraz daha vakit geçirdikten sonra kyle bizde kalabileceğini söyledi. Uyumuştuk.

Ben uyandım. Kyle yoktu. Camdan geçen bir gölge gördüm. Bir kadının gölgesiydi. Ama buraya bize haber vermeden kimse yaklaşamazdı ki!

Birden birisi beni gizli numaradan aradı.

"Baban artık elimde! Benden kaçamazsın!" Dedi ve yüzüme kapattı.

Çok korkuyordum. Camdan atlayarak evden çıktım. Neyseki benim odam birinci kattaydı. Güvenliğe doğru koştum. Güvenlik sesimi duyup kafasını 360 derece döndürdü ve:

"Yardıma mı ihtiyacın var küçük kız!" Dedi.

O güvenlik değildi. Tek gözü olmayan diğer gözü kızarık yüzü morarmış tek kolu olmayan yırtık giysili bir zombiydi! Çığlık attım. O an zombi beni sarsmaya başladı ve uyandım. Karşımda beni sarsan kyle görünce çok sevinmiştim. Hemen ona sarıldım. Sadece bir kabustu...

"Kızım noldu sana çığlık atıp duruyordun!" Dedi kyle.

Ona kabusumu anlattım. O da beni teselli etti. Okula gittik. Okulda yine michel'i gördüm. Bana gülümsedi ve göz kırptı. O an yere düşecektim ki kyle beni tuttu. Beni sınıfa sürükledi. Michel ve kyle ile aynı sınıftaydık. Bugün mecburen kyle yerine michel ile oturmuştum. Yüzüm kızarmıştı. Çok heyecanlanıyordum. Sanki her an bana çıkma teklif edecekmiş gibi bakıyordu. Ve birden.... NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BANA ÇIKMA TEKLİF ETTİ!!!!!!:)))))))))))))))

Önce eveeet duye bağıracaktım ama sonra sadece olur demeye karar verdim.

Tenefüste olanları kyle'a anlattım. Benim adıma çok mutlu olduğunu söyledi. Onun da Alex'ten hoşlandığını biliyordum ama umutsuz vaka... Alex'in zaten bir... pardon 5 tane sevgilisi vardı. Herneyse...

diğer derste michel bana bu akşam sinemaya gelip gelemeyeceğimi sormuştu. İçimden çığlığı basmak geliyordu ama bunun yerine

"Harika olur" Dedim.

Sinemada romantik bir korku filmine gittik. Ben başımı michel'in omzuna koymuştum. Filmi izliyorduk. Film bittiğinde michel

"Bugün bize gel annem ve babam iş gezisi için yurt dışında." Dedi.

Saat 11:00'dı. Onlarda kalabileceğimi söylüyordu.

"Tamam ama yarın sabah eve dönmem lazım." Dedim.

"Seni bırakırım." Dedi.

Onlara gittiğimizde biraz sohbet ettik sonra da bana misafir odasını göstermesini istedim. Pijamalarımı giyip yattım. Michel yanıma geldi. Elini belime doladı. Sanırım uyuduğumu sanıyordu. Ona önümü döndüm, yanağına bir öpücük kondurdum, başımı göğsüne yasladım, uyudum.

Arkadaşlar bu bölüm de bitti. Lütfen vote'larınızı unutmayın ve diğer bölümü kaçırmayın.

Seviliyorsunuzz💓💓😘😘

Rose'un hayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin