İki gün sonra Alex ve benim doğum günümüzdü. 15 yaşımıza girecektik. Sanki annem ve alex'in benden sakladığı bir şey vardı. Ama soramıyordum. Şimdiye kadar bir çok canavar öldürmüştüm. Alex ile aynı seviyeye gelebilmiştim. Bu çok güzeldi. Artık daha cesurdum.
Doğum Gününde
Annem ormanda olduğumuz için sadece minik orman meyveli bir pasta yapabilmişti ama tadı şahaneydi.
Annem ve alex fısıldaşıyordu. Dinlemeye çalıştığımda şunları duydum:
Alex"söylemeliyiz artık öğrenmelii"
Annem"daha hazır değil gelecek sene söyleriz."
Alex"sen söyle yada söyleme ben söyleyeceğim!"
Annem"Hayı-"
Ben"ÖĞRENMEK İSTİYORUM!!!"
Alex"sen lanetlisin! Hem iyi hem kötü bir lanet bu. Canavarları kolayca öldürebiliyorsun ama kolay da öldürülebilinirsin çok güçlü ve cesur bir kızsın ve eğer canavarlarla savaşmazsan asla ölmezsin. Ölümsüz denwbilir yani sen hastalıktan kılıçtan falan ölmezsin sadece canavarlar seni öldürebilir. Ben de öyleyim. Böyle olduğumuz için canavarlar bizi yemeyi çok seviyorlar. O yüzden avcıyız."
Şok olup kalmıştım. Bir şey söylemek istiyordum ama söyleyemiyordum. Hem sevinmiş, hem de üzülmüştüm.
Bölüm çoooooooook kısa oldu ama bir gün geeden geldi. Bu bölüm heyecanlı olsun diye böyle yaptım. Diğer bölüm gecikecek çünkü 500 kelimelik yapmayı düşünüyorum.
Hoşçakalınnnn😘😘😘😘😘😘