3

24 2 1
                                    

Uyandım. Michel yanımda yoktu, herhalde diğer odaya gitmişti. Birden her şey yavaşça karanlığa gömülüyordu. Çığlıklar atıyordum. Birden uyandım. Karşımda beni uyandırmaya çalışan michel'ı görünce rahatladım.

"İyi misin?" Diye sordu.

"Evet, sadece bir kabustu..." dedim.

Kahvaltımızı hazırlamıştı. Kahvaltıdaaaaaa KREP VARDIII!!!!!  Krebe bayılırdım.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra michel beni eve bıraktı. Bugün okul yoktu. Mutluydum ama çok fazla odev vardı.

Kyle ile buluştuk. AVM 'ye gittik. Aynı tişortü alıp, komik makyaj yaptık. AVM'de garip garip dolaştığımız için herkez bize garip garip bakıyordu. Bir kadın gördüm. Bana tanıdık geliyordu ve ona çok büyük sevgi duyuyordum. O da galiba bana karşı aynı şeyleri hissediyordu ama tanımadığım bir kişi olduğu için oradan gittik.

Akşamüstü de lunaparka gittik. Kadın bizi izliyordu. Kyle'a da anlattım ama o hiçbir şey görmediğini söyledi. Lunaparkta bir korku tüneline girdik. Cidden korkunçtu. Kyle korkudan ölerken ben nedense hiç korkmuyordum. İçimde büyük bir enerji vardı. Enerjiyi ne kadar koşsam, ne kadar bağırsam, ne kadar hareket etsem atamıyordum. Daha güçlüydüm. Bir rollercoasterdaydık. Çok hızlıydı. Birden durduk. Eğer kemer olmasaydı herkes uçacaktı. On on beş dakika öyle kaldıktan sonra çok sıkılmıştım. İçimdeki ses vagonları iterek kurtarmamı söylüyordu ve ben de bunu yaptım. Son anda vagona atladım ve aşağıya sağ sağlim inmeyi başardık.

Eve dönme vakti gelmiştiiii.
Evlere döndük. Kabus görerek uyanacağımı bilsem de çok yorgundum çünkü 10 vagonu tek başıma iteklemiştim ve uyudum.

Uyanıp su içmeye gittim. O anda her şey karardı. Her şey yok oldu. Çığlık attım ama ses duyulmadı. Birden önüme kyle, babam, michel geldi. Hepsinin birden ağzından kan geldi. HAYIIIIIIIR!!!!!

Bu bir kabustu. Üstesinden gelebilirdim ama olmuyordu işte... Bu seferki çok daha fazla gerçekçiydi.

Birden benim de ağzımdan kan geldi. Bir şey hissetmiyordum. ÖLMÜŞ MÜYDÜM??????

Heheheh en heyecanlı yerde bölüm bittii!!! Sizce gerçejten ölecek mi yoksa rüya mı olacak?????
Yorumları bekliyorummm💜💜💜💜

Rose'un hayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin