Добре дошли!

1.3K 92 166
                                    


Добре дошла/ъл в първия wattpad фенфик фест ораганизаран от и за български кей поп фенове ~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Добре дошла/ъл в първия wattpad фенфик фест ораганизаран от и за български кей поп фенове ~

Сигурно съм, че има въпроси какво точно означава фенфик фест и как ще протече събитието затова нека преминем направо към отговорите им. 


1. Какво представлява фенфик фестът?

Фенфик фестът е събитие в което всеки писател може да изпробва уменията си, пишейки по идея предложена от читател или друг писател.

2. Как протича един фенфик фест?

Фенфик фестовете обикновено протичат в четири части.

Първата част е събирането на промти ( промт/ prompt – в буквален превод означава да подтикнеш някой да направи нещо. Да му напомниш и т.н. В случаят с фенфик феста значението на думата е по скоро като идея за фик.). Всеки може да стане промтър (  промтър / prompter  – човекът, който дава идея ). 

Втората част протича избирането на промтите (the claiming ). Всеки писател може да разгледа предложените промти и да си избере тази / тези, които му харесват най много и по които ще пише с удоволствие. 

Трета част е най - продължителна и представлява самото писане. 

Четвъртата част е публикуването на завършените фикове. 

3. Мога ли да предложа повече от един промт?

Всеки може да предложи колкото иска промти. 

4. Мога ли да си избера да пиша по повече от един промт?

Всеки автор може да си избере до три промти. 

5. Каква трябва да е дължината на написаното?

Всеки автор сам ще си избере дали да напише уоншот по промта или по дълъг фик. 

6. Къде ще се публикуват завършените фикове?

Всеки писател ще публикува фикът си в собствения си профил.  Но препратка към него ще бъде добавена и в тази книга. На кориците задължително ще трябва да има стикер на събитието.

7. Какво печелят промтърите?

Задоволството да видят идеята си родена на бял свят. 

8. А писателите? 

Принципно във всички английски фенфик фестове, които съм следяла на английски не са се давали никакви материални награди. По скоро писателите използват подобни събития, да упражняват уменията си или просто да подарят фик на приятел. Но понеже подобно нещо се организира за първи път на български, аз реших да добавя и награда. Накрая на феста ще се организира запитване и писателят събрал най много гласове за фика си ще получи албум на любимата кей поп група. Важно е да се спомене, че само фикове с над 2000 думи ще имат право да участват за наградата ^^


!ВАЖНИ ДАТИ!

28.07.2017г. / 31.08.2017г.

Събирането на промти.  Предполагането на такива ще стане с попълването на онлайн бланка, линкът за която ще постна като първия коментар под тази глава. Приемат се и анонимни промти. 

01.09.2017г./ 30.09.2017г. 

Избирането на промти. Това е периодът в който всеки писател може да си избере идеята/ ите по които да пише. 

01.10.2017г / 15.12.2017г. 

Това е срокът в който авторът трябва да е готов с написването на избрания фик. 

16.12.2017г. 

Публикуването на всички фикове. 

25.12. 2017г. 

Избирането на победителят, който ще получи албум на любимата си група.


!Забележки!

Не се приемат промти, които са написани на латинеца. 

Промти които гласят само "искам смут" също не се приемат. Трябва дадете и някаква ситуация / причина за този смут. 

Всички промти ще бъдат качени в глава със същото заглавие. Така авторите могат да следят и да си запазват нещата, които им харесват. 

Дори и да сте готови по рано с фика си, нямате право да го публикувате преди посочена дата. Ако го направите, губите участието си за албума. 

Имайте предвид, че това е първия път в който се захващам с нещо толкова мащабно, така че е възможно да има промени. Следете за ъпдейти, защото несъмнено ще има такива.   

Ще бъда искрено благодарно, ако ми помогнете да разпространим книгата из wattpad. Все пак колкото повече хора участват, толкова по забавно нали? 

А сега е време да съберем малко промти :D

⌘ Кпоп Фенфик Фест 2017 ⌘Where stories live. Discover now