Здравейте ~
Колко бързо лети времето.
Когато идеята ми хрумна наистина не очаквах, че толкова много хора ще откликнат. Изключително благодарна съм на всички читатели и писатели, които участват по един или друг начин във феста. Без вас днес нямаше да пиша тази глава.
Както сигурно забелязвате, фестът си има нова корица:
Все пак наближава Коледа и реших, че малко коледен дух няма да се отрази зле на никого.
Освен корица, направих и банер, който ще изпратя на всички.
Ще ви помоля, когато качвате фика си да качите и него.
Освен това, след заглавието си добавете и съкращението КФФ2017.
Качването може да започне веднага след дванадесет тази вечер. Писателите с един избран промт ще имат на разположение двадесет и четири часа да качат творбата си. Тези с два или три ще разполагат със седмица. Тоест до двадесет и трети декември. Срокът за писателите с дълги фикове е до седми януари. Смятам, че така е честно.
Всяка история ще има dedicated глава в тази книга. Ако искате освен резюмето на историята ви да кача и корицата, може да ми я пратите на лично.
Дотук с официална част.
Бих ви предложила да посветите фиковете си на приятелите си в wattpad. Какъв по хубав подарък за Коледа? Бих предложила и да благодарите на промтърите, които са ви вдъхновили с идеите си. Но все пак всеки решава за себе си.
Това беше от мен. Очаквам с нетърпение историите на всички ~
П.П. Гласуването за наградата ще стане седмица след приключване на феста. Победителят ще се избере с гласуване от всички. Ще кача повече информация в идните дни.