Здравейте ~
Искам да направя приятелско напомняне, че до публикуването на фиковете остава вече по малко от месец, което, за забравилите, е на 16. 12. 2017г.
Също така, нуждая се от мнението ви по много важен въпрос, а именно как да стане гласуването. Искам всички да имат равен шанс, като все пак се вземе предвид старанието, което е положил авторът. Предполагам, всички са наясно, че фиковете с BTS получават повече внимание. Не искам авторите, които са взели промти с други групи да се чувстват ощетени. Мислех за гласуване с коментар, но не съм сигурна до колко това ще е честно. Затова ще се радвам, ако някой има друго предложение, което да помогне в случая.
Не на последно място, един невинен коментар от страна на приятелка ме накара да осъзная, че в правилата, които дадох в началото има малък пропуск. Навярно не всички от вас ще пишат oneshot и ще е доста глупаво да публикувате всички глави на фиковете си на един ден. Затова крайният срок за публикуване на края на историята ви ще е 16.01.2018г. Публикуването за всички фикове, без изключение, ще бъде на 16.12.2017г.
Досега бях малко заета с работата и други неща, но от 01.12.2017г. се връщам в България и ще имам предостатъчно време, за да обърна внимание на феста и въпросите ви, ако имате такива ^^