=21=
(Промтът е запазен за Jinxye_san )
Категория: Момче х Момиче
Група: BTS
Двойка: Техьонг х Ема (ОC)
Жанр: друго ( по скоро драма - sd)
Резюме: Ема е нормално 16г. момиче. Губи родителите си на 10г. възраст. Не е от най-разговорливите хора, затова няма приятели. Бива тормозена от едно момче, от нейния клас, Техьонг. По незнайно каква причина той таи огромна омраза към нея. Всеки ден я излага публично, взема ѝ нещата, бие я, когато му скимне.
Докато един ден не му хрумне една идея. Кара Джимин - приятеля му, да тръгне с Ема, за да спечели сърцето ѝ, в противен случай Джинин ще бъде изложен, като всеки един от училището получи неговите порнографски клипове.
Но зад този план има една уловка. Джимин трябва да открадне девствеността на Ема, като го заснеме и предостави клипа на Техьонг.
Ема бива изложена, но Техьонг започва да чувства вина веднага след това. Дали ще се опита да се поправи?Промтър: taehyunggie69
=22=
(Промтът е запазен за AllyDimitrova )
Категория: Момче х Момче
Група: Got7
Двойка: Mark and Jackson
Жанр: трагедия
Резюме: Марк имаше силни симптоми за рак. Всеки ден, живота му се сриваше до основи, приятелят му - Джаксън се бореше срещу страха. Страха от това, Марк да не погине.
Всеки един ден водеше до този, който погуби и двамата. Джаксън бе готов да помогне на Марк и го направи, но бе прекалено късно..
Хората казваха, че е било лекарска грешка, но душите на двамата починали знаеха, че така е било редно.
Промтър: meowpika
=23=
(Промтът е запазен за EffyRocks )
Категория: Момче х Момче
Група: BTS, VIXX
Двойка: Hoseok & Yoongi или Leo & Ravi