=61=
(Промтът е запазен за Outsaider )
Категория: Момче х Момче
Група: По избор на автора
Двойка: По избор на автора
Жанр: хорър
Резюме: А и Б пътуват на някъде, когато колата им закъсва по средата на нищото. Принудени са да я оставят и да тръгнат пеша, докато не попадат на мотел. Решават да останат за през нощта и тогава започват да стават странни и страшни неща в иначе празния мотел. От автора зависи колко страшно ще е всичко, дали ще има някъде включен смут и дали края ще е щастлив или кървава баня.
Промтър: StarCatcher_99
=62=
(Промтът е запазен за SilverShadowDestiny )
Категория: Момче х Момче
Група: BTS
Двойка: Jungkook и Taehyung
Жанр:комедия
Резюме: Джънгкук е студент. Съквартирантът му не се появява вече втора седмица. Скуката надделява. Поръчва пица. Пуска си нетфликс. Но не очаква , че пица доставчикът ще се окаже най-досадното същество в цяла Азия, както и единственият, който има способността да отключи сърцето на малкият. Ким Техьонг, доставчик на пица. Отчаян за приятели, които няма, е добре де може би само Юнги, но той спи. Не се брои. Така попада на Джънгкук, по негово мнение едно изключителни заядливо хлапе, което обаче печели вниманието на Те. Той вижда в Кук приятел, а скоро и нещо много повече. Смъртен враг? Сродна душа? Съпруг и баща на трите му деца? Не последното определено не.. А накрая на тази история Джънгкук ще намери ли съквартирант или ще живее сам?
Промтър: _sleepyhead11
=63=
( Промтът е запазен за MimarinChan )
Категория: Момче х Момче
Група: Shinee
Двойка: Джонгхюн, Темин
Жанр: романтика
Резюме: Голям шок изпитва Темин когато разбита че майка му ще се жени повторно. В началото идеята му се струваше глупава като се залъгваше че била страна но истината беше че момчето не искаше заместител на баща си или някой друг да играе ролята на съпруг на скъпата му майчица. След известно време той започва да приема идеята докато не разбра че бъдещата и половинка ще бъде сравнително по млад т възрастта на жената. Не споменавайки или описвайки как изглежда той , майка му му казва само , че г-н Ким ги кани на вечеря искайки да се запознае с бъдещия му син. Момчето беше категорично ясен че не искаше да се запознава с него , жената обаче имаше други планове , казвайки му че и от негова страна беше шокиращо да научи че ще има син на младите си години но заради нея се съгласил , така направи и Темин. Светът му се разтърсва и се обръща с главата надолу когато разбира , че бъдещият му баща ще бъде бившото му гадже Ким Джонгжюн. Любов, страст, тъга и омраза ще настъпят в новата къща на семейство Ким.