Λια
"Πες μου Λια τι θες, να μου πεις" μου λέει καθώς μου χαϊδεύει το μάγουλο.
Και 'γω τον κοιτουσα κάπως έτσι "😍"
Αχιλλέα αχ Αχιλλέα
"ΝαοιγονειςμουεκλεισανεισητηριαγιαταξιδιτουμελιτοςστηνΜυκονο" του λέω γρήγορα χωρίς να πάρω ανάσα.
"Χιχιχιχι, δεν κατάλαβα" λεει καθώς γελάει.
"Οι γονείς μου, έκλεισαν εισιτήρια στην Μύκονο, για ταξίδι του μέλιτος" μόλις το είπα αυτό ο Αχιλλέας έπεσε στο πάτωμα και είπε φωνάζοντας.
"Είσαι τρελή;" παιδιά, το είπε ολόιδιο με τον Καπουτζίδης στο παρά πέντε. "Εγώ Μύκονο; Μπορεί να είναι και κανένας Ψινάκης. Ξεχνά το ποτε" λέει φωνάζοντας.
Ιιι μπορεί να είναι ο Ψινάκης .
Αααα
"Κοιτά Αχιλλέα, εάν δεν έρθεις θα πάω μόνη μου" τον προειδοποιώ.
"Να πας τότε και καλά να περάσεις" μου απαντάει.
Στο διάολο να πας και ακόμα πάρα πέρα.
Κάθομαι στον καναπέ με νεύρα.
"Επ κούνια" μου λέει ο Βασίλης γελώντας.
Που το βλέπει το αστείο;
"Πρώτον κουνιάδα και δεύτερον επ κουνιαδε" του λέω σε στυλ ροκ μεν.
"Ο sorry, sorry" λέει "Α τι γαματο ποντίκι" συνεχίζει.
"Ευχαριστώ" τον ευχαρίστησα αλλά όταν άκουσα ποντίκι άρχιζα να φωνάζω. "ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΝΤΙΚΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ"Φώναζα καθώς είχα ανέβει στον καναπέ και χοροπήδαγα από τον φόβο μου.
Τι σόι σπίτι είναι τούτο;
Τότε ένας Αχιλλέας με μαύρο μποξερακι Calvin Klein κατεβαίνει.
Ααα, γιατί μου το κανείς αυτό.
Παιδιά σφουγγαρίστρα έχουμε.
Εαν έχουμε ελάτε να μαζέψετε τα σάλια μου.
"Τι έπαθες μωρό μου;" με ρωτάει ο Αχιλλέας και 'γω χαροπηδηξα στην πλάτη και μα τω Θεω ακούστηκε ένα Κρακ.
"Να" πήγα να πω αλλά σταμάτησα. "Με είπες μωρο σου μπαμπουϊνε;" τον ρωτάω γλυκά.
"Ναι μωρό μου" μου απάντησε.
Τώρα θα μου πείτε, γιατί φώναζες" με ρωτάει ο Αχιλλέας.
"Να της είπα, ότι είναι ωραίο το ποντίκι" απαντάει ο Βασίλης.
ESTÁS LEYENDO
Μπερδεμένη αγάπη ✔
HumorΗ Λία, έχει έναν αδελφό τον Νίκο, ο οποίος είναι μπλεγμένος με τα ναρκωτικά. Είναι σε μια συμμορία που αρχηγός είναι ο Αχιλλέας που προέρχεται από μια πλούσια οικογένεια. Τι θα γίνει όταν οι γονείς του, τον αναγκάσουν να διαλέξει μια σωστή κοπέλ...