Ο Αχιλλέας με έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω μου και άρχισε να μου δίνει φιλιά σε όλο μου το σώμα μέχρι που σταματησε και σηκώθηκε όρθιος.
"Σήκω" με προστάζει.
Εγώ τον υπακούω και σηκωνομαι όρθια καθώς τον κοιταω παράξενα.
"Γρήγορα για μπάνιο!" με διατάζει.
Εγώ αρχίζω να κατευθύνομαι προς το μπάνιο.
Μπαίνω μέσα και μετά από δύο λεπτα μπαίνει μέσα ένας γυμνός Αχιλλέας.
Ιιιιι
Τι είπα τώρα;
Γυμνός.
Αααα μάνα μου.
"Χαχαχα" γελάει. "Σταμάτα να με κοιτάς" μου λέει. "Ξέρω οτι είμαι θεός αλλά ξεντυσου για να κάνουμε μπάνιο"
Βγάζω τα ρούχα μου όπως μου είπε και κατευθύνομαι προς την ντουζιέρα.
Ο Αχιλλέας με ακολουθεί και μόλις βρισκόμαστε στην ντουζιέρα ανοίγει το νερό και αρχίζει να πέφτει το νερό πάνω μας.
Έπειτα κλείνει το νερό και παίρνει το σαμπουάν και βάζει μια ικανοποιητική ποσότητα στο χερι του και την απλώνει στα μαλλιά μου.
Έπειτα παίρνει και το αφρόλουτρο και κάνει το ίδιο στο σώμα μου.
Μόλις τελειώνει με αυτό που έκανε κάνω και 'γω το ίδιο στο σώμα του.
Μετά ανοίγει το νερό και με ξεπλένει.
Έπειτα ξεπλένει τον εαυτό του.
Μόλις τελειωνει με αρπάζει και 'γω βάζω τα πόδια γύρω από την μέση του και εκείνος με στηρίζει στον τοίχο και μπαίνει χωρίς προειδοποίηση μέσα μου.
Μετά από μερικές ώρες
Μπαίνω στο δωμάτιο μου αφού είχα πάει κάτω στην τραπεζαρία να φάω.
Μόλις μπαίνω βλέπω ένα δωμάτιο ακατάστατο.
Το κρεβάτι να είναι χωρισμένο στην μέση με μαξιλάρια και έναν Βασίλη να κάθεται αριστερά και έναν Αχιλλέα δεξιά.
Στο δωμάτιο επίσης υπάρχει ένα μεγάλο poster του Messi και ένα του Ronaldo.
"Τι γίνεται εδώ;" τους ρωτάω.
Ο Αχιλλέας σηκώνει το κεφάλι του και μου χαμογελάει.
Έπειτα παίρνει τα μαξιλάρια και τα πετάει κάτω και μου κάνει νόημα να καθίσω ανάμεσα τους.
Εγώ κατευθύνομαι προς το κρεβάτι και κάθομαι στην μέση.
"Κουνιάδα μου σήμερα έχει μεγάλο αγώνα" μου λέει καθώς με κοιτάζει. "Barcelona VS. Real Madrid"
συνεχίζει."Ναι μωρο μου και η Real θα κερδίσει ολεεεεεεεεε" φωνάζει ο Αχιλλέας.
"Λια με ποια ομάδα είσαι;" με ρωτάει ο Βασίλης. "Με τον Μέσι ε;" με ρωτάει.
Μόλις το ακούει αυτό ο Αχιλλέας πετάγεται όρθιος.
"Τι λες ρε με τον Ρονάλντο ε;" με ρωτάει ο Αχιλλέας ενώ με κοιτάει έντονα.
Εμ παιδιά.
Τι να πω.
Δεν ξέρω.
"Μωρό μου πες οτι είσαι με τον Ρονάλντο" λέει καθώς με κοιτάει έντονα και μου ψιθυρίζει."Αν δεν πεις οτι είσαι με τον Ρονάλντο, ξεχνά το σεξ για ένα χρόνο"
Μόλις το ακούω αυτό γουρλώνω τα μάτια μου και φωνάζω δυνατά.
"Με τον Ρονάλντο καλέ, με τον θεο καλέ όλε ο Ρονάλντο" λέω και ο Αχιλλέας γελάει ενώ ο Βασίλης με αγριοκοιταζει.
Έπειτα από πολύ ώρα βαρεμάρας.
Β
Α
Ρ
Ι
Ε
Μ
Α
Ι
Καλά ρε παιδί μου πως αντέχουν 20 αγόρια... τι αγόρια καλέ γαϊδούρια να τρέχουν πίσω από μια μπάλα.
Και δυο άλλοι να είναι μπροστά από μια πόρτα όρθιοι.
Εγώ θα είχα πεθάνει.
Από τις σκέψεις μου με βγάζει ένας Βασίλης που φωνάζει σαν τρελός.
"Γαμώτο το κώλο σου Σουάρεζ. Ούτε ένα γκολ δεν ξέρεις να βάζει εεε ρε ξεφτίλα"
Ο Αχιλλέας ακούγοντας τον Βασίλη να βρίζει ξεσπάει σε γέλια.
Εγώ από την άλλη θέλω ένα κουτί χάπια γεμάτο και να πιω όλα μαζί.
"Γκολλλλλλλλ κερδίσαμε κερδίσαμε" λέει χαρούμενος ο Αχιλλέας και με αρπάζει στην αγκαλιά του και 'γω τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την μέση και με κάνει σβούρες και μου δίνει φιλιά καυτά και ωραία.
Ρεαλ δεν κέρδισες μόνο εσύ αλλά και 'γω κέρδισα αυτά τα καυτά φιλιά του Αχιλλέα.
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
Μπερδεμένη αγάπη ✔
HumorΗ Λία, έχει έναν αδελφό τον Νίκο, ο οποίος είναι μπλεγμένος με τα ναρκωτικά. Είναι σε μια συμμορία που αρχηγός είναι ο Αχιλλέας που προέρχεται από μια πλούσια οικογένεια. Τι θα γίνει όταν οι γονείς του, τον αναγκάσουν να διαλέξει μια σωστή κοπέλ...