MK-4

133 6 3
                                    

Medya: Selena Gomez ;Fetish
  Dinleyerek okuyabilirsiniz. Sevdiğim bir şarkı.

__________

     "Lan kızım kalksana. Fatih Sultan Mehmet bile İstanbul u fethederken bu kadar zorlanmamıştır." diye sabahtan beri başımda beni kaldırmaya çalışıyordu Irmak.

     Burun kıvırıp yüzüstü yattığım için karnımdaki yastık beni rahatsız etti. Onu alıp başıma koydum. Uyumaya devam edicektim ki- Allah ın cezasının yamulmuş Irmak'ı yastığı başımın altından çekti.

   "Ya napıyosun ya ?!" diye çirkefleştim. Uykumu bölmüş oldu böylelikle.

   "Uyanmanı sağlıyorum."diyip Şirince gülümsedi. E tabi kaldırdı artık. Tekrardan uyuyamayacağımı biliyor.

   "Sağol cidden."

    "Ne demek kardeşim her zaman seni uyandırma planları kurabilirim. Neyse geç kalıcaz hazırlan çıkalım okulda bir şeyler yeriz." diyip odamdan çıktı. Bende lavaboya gidip rutin işleri hallettim saçımı salık bıraktım ve lavabodan çıktım. Formalarımı giyip odadan çıktım.

    "Of hadi Masal ya geç kalıyoruz."diye sitem etti.

   "Tamam be patlama geldim." diyip annemi öptüm. Sporları ayağıma geçirip evden çıktık. Otobüsle okula gidecektik.

_________
  

    Dün bazı hocalar olmadığı için tanışmayı derse giren bir kaç hocayla yaptık. Ders ingilizceymiş. Hocaya kendimizi tanıtıyorduk. Sıra bana geldi. Gözleriyle bana baktı.sanki biz kulağımızla bakıyoruz. Cevap beklercesine ince kaşlarını kaldırdı.
Ayaklandım bende.

   "Yağmur Akın. En sevdiğim ders ingilizce (bu herkesin klasik yalanıdır. Hangi hoca soruyorsa onun dersini sevdiğimizi söyleyip gözüne gireriz ilk günden.) Elta anadolu lisesinden atıldım Irmakla." diyip Irmak ı gösterdim "17 yaşındayım burcumuzu sormanızı anlamasam da kova burcuyum ve yine niye sorduğunuzu anlamasam da sevgilim de yok diyeceklerim bu kadar."diyip yerime oturdum.

     Hadi burcumuzu anladım. Bize ona göre davranış sergileyeceksin ama sevgili nedir ey tombik karı.

   Diğerlerininin de kendini tanıtmasıyla ders bitti. Bu gün Rüzgar gelmemişti. Ben neden onu düşünüyosam. Ne var yani beni birinden kurtardıysa beni okulun arkasına götürüp muhabbet etsekte(daha çok benim konuşmam) sonra yakışıklıysa taş gibi meteors- baya yavşadın yalnız yumo. Yoo hiçte bile ne alakası var iç ses ayrıca bana artık yumo deme. Peki. Neyse ben devam edeyim nerdeydim heh çok tatlıysa yani uf neyse ben batıyorum galiba.

     "Yağmur!" demesiyle yerimden sıçradım o kadar mı daldım ben ya.

    "Ne var Irmak ?!"

    "Bi saattir sesleniyorum duymuyosun." dedi omzuma vururken.

    "Neyse ne noldu niye seslendin?"
Dedim göz devirerek.

    "Bu Rüzgar varya bu Rüzgar." dedi yayvanca.
  
    "Ee var o Rüzgar nolmuş?"

    "Bankta bi kızla oturuyor ama arkaları dönük." deyince baktığı yere baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavinin KahvesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin