Merhaba bu benim ilk deneyişim olucak,yazım yanlışım olursa şimdiden özür dilerim inşallah hayırlı bir sonla noktalanır neyse şimdiden başladım gevezeliğe iyi okumalar 😊
Medya : Yağmur Akın
_______________
"Ne var yani sabah sabah uyanmadın diye başından aşağı nesquik dökmüşsem ve o iğrenç yaratık olan ah pardon ismi Toprakti değil mi her neyse işte onun çorabını koklattıysam ? Kış uykusuna mı yattın kızım" Aslında başında 3. Dünya savaşı çıksa uyanmayan kız bugün sabah erkenden Irmak'ı okul için kaldırmaya zorluyordu.Komik."Harbi ya aslında hiç bişey yapmamışsın-" demesine kalmadan sözünü kestim.
"İşte ne bu öfke ne bu celal ? " afallamıştı."Yağmur sen salak mısın kızım ? Leylekler seni getirirken onlardan bi parça bırakmak için kuş beynimi koydular şu mankafana" elini kapı tıklar gibi kafama vurdu. Sonra devam etti "Ne demek ne yaptım sanki ya bi insan ah pardon insan dedim arkadaşının kafasından aşağı nesquik döküp bide eski devirlerden kalan hiç yıkamayıp kokmasın diye parfüm sıkan bi salağın çorabını koklatmak için ağzıma sokar ? Asıl ne bu salaklık ne bu beyinsizlik ?"
Aslında dediklerine değil de bu kadar uzun cümle kuruşuna şaşırmıştım. Sonuçta bı Irmaktı. Gözünün önünde can çekişsem yardım etmesi için bağırsam 'ay çok yorgunum birazdan kalkmaya çalışmaya çalışırım' derdi. Yapardı.
"Napiyim kızım uyanmıyodun. Ben bile bu kadar uyumuyorum -yalan- beni geçtin."
Bana 'yah he he' bakışlarından yolladı. O sırada annesi içerden seslendi.
"Kızlar kahvaltı hazır hadi sofraya yoksa Toprak size bir şey bırakmayacak." Irmak la aynı anda birbirimize döndük ve depar atarak odadan çıktık. Irmak demişken, Irmak benim tek kardeşim. Canımdan öte dostumdu. Küçüklüğümüzden beri tanırdık birbirimizi. En özellerimi ilk birbirimize anlatırdık.
Irmak banyoya girip elini yüzünü yıkayıp sofraya oturdu. O sırada ağzıma salam attım.
Ceyhun amca bize bi bakış attı, ve konuştu. "Ee kızlar bugün okulda ilk gününüz heyecanlı mısınız ? "
Irmak "Tabi canım ne demezsin. Can atıyorum okula gitmek için." diyip göz devirdi. Bu dediklerine kıkırdadım.
Ceyhun Amca ona umutsuz vakaymış gibi baktı bakışları bana döndü. Cevap beklercesine tek kaşını kaldırdı. Benim yapamayıpta herkesin yapması hayatın bana 'nah'deme şekliydi sanki."Aslında bakarsan Ceyhun Amcacım ne yalan söyliyim ben heycanlıyım. Yeni okul ister istemez heyecanlandırıyor." diyip gülümsedim. Yeni okula geçecektik çünkü eski okulda ardı sırası kesilmeyen vukuatlarımız sonucu okuldan katılmayı başarmıştık ve yeni bi okula kayıt yaptırtmıştık. Çalışkan olduğumuz için sorun çıkmamıştı okula alınmıştık.
"Haklısın Yağmurcum. Eğer bir vukuatınızı daha duyarsam kötü olur ona göre." diyip bize bakarak işaret parmağını salladı.
"İnşallah" diyip aynı anda birbirimize bakıp sırıttık Irmakla. İnşallah.
"Irmak ve Yağmur saatiniz geldi. Kalkın bakiyim. Ceyhun sende yediysen kalk canım kızları sen bırak" Dedi Sema teyze. Ceyhun Amca kafasını salladı. Toprak ordan şanslı pislikler demiş gibi baktı bize. Ona sinsi bi gülüş yolladım ardından Irmakla ayaklandık. Irmak koşarak üstünü değiştirmeye gitti. Kız sabah sabah beni gördü formasını giymeyi unuttu. Eh tabi cazibeme kimse dayanamıyor. Azcık egodan kim ölmüş canım diyip salak salak sırıttım. Sonra etrafıma bakınca kimse bana bakmıyordu. Geçen yine rezil olmadım dıptıs dıptıs. Düşüncelerimi bölen Irmağın karşıma geçip ayakkabılarını giyişi oldu.Çok yakışmış forma keretaya. Beyaz lakosunu siyah eteğinin içine sokmuştu havalar çok soğumadığı için ceketi giymemişti üstüne. Altına benim aksime bir şey giymemişti. Ben ise siyah muz çorap giymiştim. İkimizde beraber aldığımız beyaz sporlarımızı giymiştik saçlarımızı salmıştık o hafif makyaj yapmıştı ben ise doğaldım sonuç olarak güzeldik.
Evdekilerle selam verip evden ayrıldık. Bugün ilk okul günü olduğu için erkenden Irmaklara gelmiştim. Babam her ne kadar ben bırakırım desede ikna ettim. Ama bizi Ceyhun Amca bırakacaktı. Arabaya doğru ilerleyip arabaya bindik. Yol boyunca Ceyhun Amcanın nasihatlarına kafa sallamıştık. Niyahet okula geldiğimizde arabadan Ceyhun amcayı öpüp indik. Okulun kapısından okulu süzdüm. Normal okulların aksine birbirine sürtünen kucaklar da dolaşan öpüşen gençler vardı.
Demek 11.sınıfa burada başlayacaktım ha?________________
Nasıl olmuş ?
Voteleri unutmayın. Yazım yanlışı yaptığım yerlerde de belirtirseniz mutlu ve daha dikkatli olurum. Neden kısa yazdım bilmiyorum ama uzun yazmaya çalışacağım. Şimdiden teşekkürler yakında yeni bölüm gelir iyi okumalar 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Kahvesi
De Todo"Bi kaşık suda boğucam seni Rüzgar!" dedim sinirle. "Denizinde boğulsam olmaz mı?"dedi bileklerimden tutarak. Aha yine kalbim halay çekiyor. Bu çocuk ne ya ?