4

57 8 1
                                    

- Twoja matka chce cię widzieć. - usłyszałam nudny głos Luke'a.

- A ja mam to w nosie:) - powiedziałam z obojętnym wyrazem twarzy.

- Ona jest potężną królową Wampirów!  Masz się u niej stawić natychmiast.

- Jak do cholery mam się znaleść w jakimś durnym świecie wampirów!!!!????  - wykrzyczałam.

- Pokaże ci. Tylko musisz złapać mnie za rękę! - matko , niech on się ode mnie odwali w końcu!!

- Posłuchaj! To ja jestem jakąś tam księżniczką Wampirów więc odczep się ode mnie i spadaj na drzewo!! Przy okazji to nie chcę widzieć mamy która się mnie wyparła!! - wrzeszczałam na cały dom.

Luke POV

- Okej , okej. Spokojnie. - gdy się uspokoi muszę jej chyba powiedzieć jakie moce otrzymała... Dlaczego kazałem jej wyłączyć uczucia ? Teraz to ma serce z lodu i się nie boi nawet Królowej Wampirów!

Po naszej kłótni poszła do pokoju i słuchała muzyki na słuchawkach. Może i się obraziła ale ja wykonuję tylko rozkazy królowej.

Gdy zeszła na dół postanowiłem jej w końcu oznajmić.

- Musimy porozmawiać... - rzekłem pierwszy , nie mogłem dłużej czekać.

- Nic nie musimy - syknęła.

- Musimy. O twoich mocach. - musiałem w końcu to siebie wydusić.

- Jakich znowu mocach? - powiedziała i wywróciła oczami.

- Jako księżniczka wampirów jesteś potężniejsza od innych.  - Muszę cię nauczyć posługiwać się tymi mocami. Jako jedyni w królestwie mamy inne i potężniejsze moce. Do nauki zaliczam:
- Nadludzką szybkość,
- Hipnoza ludzi i wampirów [ my możemy hipnotyzować miliony ludzi a zwykłe wampiry tylko pojedynczo.]
- Latanie
- Możliwość porozumiewania się bez słów czyli w głowie.

- Brzmi fajnie:) - odpowiedziała. - A teraz masz mnie nauczyć tych wszystkich " mocy "!

- No jak chcesz. Od jutra zaczynamy. - no to się zaczyna.

Następnego dnia:

Najpierw nauczyliśmy się najłatwiejszych rzeczy typu : hipnoza , latanie i nadludzka szybkość. Emma już opanowała porozumiewanie w myślach. Ale muszę chyba ją teraz przekonać , żeby włączyła uczucia...
-------------------------------------------------------

Macie pomysły co się stanie? Jeśli tak to piszcie w komentarzach! Jeśli wam się podoba moja książka zostawcie po sobie znak❤️ (gwiazdkę lub komentarz). Piszcie też czy może chcecie jakieś nowe osoby albo jak chcecie żeby się zakończyło itp. itd. .

Pozdrawiam🌥 Chcecie nową część? Możecie pisac o czym ma być💫

PrzebudzenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz