10

373 45 13
                                    

Mjesec dana u Kaliforniji je dobro prošlo, samo što ne volim toliko vrućine i sunca. Najljepše vrijeme je ono kad možeš da nosiš bilo šta, jaknu i šorc ili haljinu i čizme, mada ja ne nosim haljine toliko. Ili uopšte. Jednom sam obukla haljinu i napila se sa Royem sa posla i nije ispalo dobro jer nisam pazila na vjetar u takvom stanju.

Drew me dočekao na aerodromu, sav presrećan što me vidi, ali on meni nije toliko nedostajao, zaista. Sladak je, divan i sve to, ali čuli smo se nekoliko puta sedmično, tako da nije bilo toliko strašno.

Izbjegla sam odlazak kod mame i malog Lucovišta. Stvarno nemam nikakvu želju da ih posjećujem ili vidim. Došla mi je pozivnica za vjenčanje od Setha i Starle. Već znam kad je, tako da sam samo zapalila cigaretu i bacila pozivnicu u smeće. Ne treba mi.

“Nadam se da nećeš odjuriti sa Sethovog vjenčanja”, Shawn mi kaže. Našli smo se za ručak na pauzi. Upitno ga gledam. “Odjurila si sa zabave povodom vjeridbe.”

“Morala sam na posao”, kažem. “To rade odrasli ljudi, znaš.”

“Ti stalno moraš na posao, Alex”, prevrće očima. “Divno mi je kada pokušavaš da budeš odrasla. I, nisi mu još rekla da radite na istom mjestu?” Osjetim kontradikciju ovoga. Naglašava da se ne ponašam kao odrasla osoba.

“Da, pa, planirala sam”, kažem. “Možemo li da pričamo o nečemu drugom?”

“Ne”, kaže. “Slušaj, možda nije moja stvar, ali šta se desilo na mom vjenčanju? Od tada su stvari čudne i nisam jedini koji je primijetio.”

“Da, ti i Lana ste odlični u primjećivanju stvari”, dižem palac gore i stavljam zalogaj u usta. “Izašli smo da pričamo, to je to.”

“Pričate o čemu?” To pitanje nisam očekivala. Očekivala sam da ga ne dobijem od Lane, a nadala sam se da Shawnu neće pasti na pamet. “O čemu, eto, tako važnom da niste mogli unutra?”

Dižem pogled i razmišljam nakratko, gledajući u njega. U pravu je, to zaista nije njegova stvar. “Okej, izvini, pretjerao sam.”

“Ne, samo… I ti i Lana mislite da bismo vam prešutjeli nešto. Seth je samo… Setha doživljavam kao tebe ili, ne znam…” odmahujem glavom. “Glupo je. Samo smo željeli mir i tišinu.”

“Vidiš, kad sam pitao Setha on se naljutio i rekao da gledam svoja posla.”

Vidiš, ja nisam nagla kao Seth. “Da, pa, možda je u pravu. Nisam baš tip cure koji trči da prevari momka.” Kako sam ga samo lagala. Bila sam spremna to veče da dušu sam Sethu, samo da je zatražio. Bilo me je sramota, iskreno. Nemaš više sedamnaest godina, Alexis.

I nadala sam se da je tu završena rasprava o tome sa Shawnom.

~

“Mrzim je”, Lana mi tiho kaže. Iz nekog razloga, ja nisam bila pozvana na roštilj koji su priređivali Starlini roditelji u njihovoj vili od četiri i po miliona. “Seth izgleda kao da je ljut na nju. S pravom! I ja bih bila!”

“Gledaj, zaista mi nije bitno”, kažem i trpam čokoladicu u usta od bijesa. Čak sam rekla Drewu da se danas ne možemo vidjeti, iako je subota. Vjerovatno ću otići pogledati neki film ili otići na posao jer nemam ništa pametnije da radim. Nije me gospođica buduća žena pozvala na porodično druženje.

Znam da nisam porodica, ali nisu ni moji roditelji i Lanina porodica, pa su nekako dobili taj poziv.

“Mislim, ne mogu da vjerujem da Seth dopušta da neko tako upravlja njegovim životom. Ti si mu jedna od najbližih osoba, sestra, i ona te nije poz… Heej, dušice, naravno, naravno, odmah ću”, mijenja glas u lažno visok ton, a onda ispušta neki zvuk. “Ugh. Kaže da si sigurno zauzeta poslom.”

In Need of YouWhere stories live. Discover now