13

655 76 3
                                    

Terve öö korrutasime üksteisele, kui väga me teineteist armastame. Ma ei tüdinenud kordagi ära. Ma olin seda igatsenud, et keegi nii mulle ütleks.

"Geira, mida sa kõige rohkem kardad?"küsis Matty. Kell oli jälle neli hommikul, kui me lõpetasime.

"Ma kardan, et ma ei jõua oma elus vingeid asju teha. Et ma pean terve elu tööd rügama ja nooruses ei jõua midagi teha. Ja ma kardan veel kaotada inimesi, keda ma armastan."

"Seda kardame me kõik. Ma kardan, et ma kaotan jälle sinu."

"Ei, me ei pea enam teineteist kaotama."

Matty naeratas. "Väga hea."

Ta suudles mind õrnalt. Ma pole ammu enam nii õnnelik olnud.

"Ma peaksin magama jääma. Ma ilmun muidu tööle nagu zombie."

"Okei, jääme siis magama."

***

Kui ma õhtul tagasi oma korterisse ilmusin ootas Lea mind juba elutoas. Ta vaatas mind muiates.

"Sa näed nii õnnelik välja."

"Ma tunnen ka ennast õnnelikuna."

"Sul on väga ilusad maasikad kaela peal."

"Mis asja? Ma oma arust peitsin need ära."

Tormasin peegli ette ja seal need olidki. Ma olin terve päeva töö juures nii ringi käinud. Järelikult ei suutnud ma neid korralikult peita.

"Ära põe."

"Kõik nägid neid ja eriti lapse..."

"Kuule, nad nagunii ei tea, mis asjad need on."

"Aga ikkagi! Kuidas ma need nii halvasti ära peitsin?"

Lea naeris. "Võta rahulikult nüüd. Kindlasti on keegi teine ka nii tööle läinud. Sellest pole midagi hullu."

"Ah, hea küll."

"Me siin mõtlesime, et läheks reedel välja. Oleksid ka nõus tulema?"

"Jah, miks mitte?"

"Me kõik vajame veidi lõbutsemist."

"Sa oled nii tusane. Kas on midagi juhtunud?"

"Lihtsalt ma kuulen, et sul läheb armastuses nii hästi. Minusugusel on raske armastust leida."

"Lea, küll sa leiad ka endale kellegi. Ma ei arvanud, et ma Matty uuesti kohtan. Kui ma proovisin suhet teiste meestega ja sellest midagi välja ei tulnud, siis ma teadsin, et ma armastasin teda ikka veel."

"Ma ei tea, Geira. Minul on kõik liiga keeruline."

"Kuule, reedel otsime sulle ühe kauni tüdruku, kellega sul võiks õnnestuda."

"Lubad?"

"Luban."

Armasta Mind[Falling For You 2]Where stories live. Discover now