Atatürk'e Hakaret Edenlere İthafen

460 32 14
                                    

ATA'sının izinden,peşinden gitmeyen it peşinden gider.

Bugünlerde Atatürk'e yapılan hakaret dolusu söylemler,eylemler ve linç girişimleri sadece bir gösterişten yobazlıktan başka
birşey değildir. Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun "Yaban" adlı eserinde bahsettiği konuşmada yıllarca akıllara kazınan " İnsan Türk olurda nasıl Kemal Paşa'dan yana olmaz ? " sözü halen bizim Türkçülerin aklına gelmektedir.

Bizim sadece Atatürk'ü anma yürüyüşü, eylemler vb. etkinliklerle sadece kamuoyunun biraz dikkatini çekeceğimiz aşikar. Önemli olan bundan sonra ki yetişen Türk evlatlarının soyunu,nerden geldiğini, kim olduğunu öğretmek gerekir.Bunları yapmakta bizim en büyük gayemizdir.

Atatürk'e hakaret eden tipler nedense hep dini etkiler altına girmiş ve bunları yapınca Tanrı sanki bunlara uçmağını vaat etmiş gibi hareket ediyorlar. Türkiye Cumhuriyeti Devleti'inin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk,silah  arkadaşları ve Aziz Türk Milleti'dir. Artık devlet kadrolarına yerleşen kişiliklerde Atatürk'ü kötü göstermeye çalışan ve Atatürk olmasaydı da olurduk tiplemeli kişiler yüzünden geleceğimizide tehdit etmektedir. Bizler devletin önemli kadrolarında görev alarak geleceğimiz olan evlatlarımızı Türk adet,gelenek ve göreneklerine göre eğiterek ırkımıza hizmet etmiş oluruz ve bizlerde bununla iftihar duyarak savunduğumuz davayı sonuna kadar sürdürmeye devam ederiz.

Gazi Kemal Paşa'ya hakaret edenler bilmeli ki Kur'an-ı Kerim'i Türkçeye  Elmalılı Hamdi Yazır çevirmiştir ve bu Atatürk'ün isteği üzerine çevirtilmiştir. Dinsiz diye ithaf edilen birisi bunu niye istesin ? Mason dediğiniz niye mason localarını kapatsın ? Bu sorulara hiçbir zaman mantıklı bir cevap alamayacağız.

Atatürk'ü üstad diye bahsettikleri Shakespeare'a Şeyh Pir diyen ve Kurtuluş Savaşı'nda keşke Yunan'lar galip gelseydi diyen hac parası toplayıp villa alan Kadir Mısıroğlu'ndan mı öğreneceğiz ? Son derece komik insanlar var bu ülkede benliğimize zarar veren ve Atatürk'e hakaret eden kişilikler ki bunlar bir avuç cahil sürüsü belge diye sahte bir kağıt sunarlar önümüze ve elbette buna inananlar hakaret etmekle gördüğünü doğru sanıp bize anlatmaya çalışırlar.

Ey Türk Kızı!
Namusunu Atatürk'e borçlu olduğunu asla unutma.

Olmasaydı da olurduk kelimesi kadar saçma kelime topluluğu hele ki Atatürk'ü de ekleyerek kullanılması kadar zorumuza giden bişey yoktur. Olmasaydı bugün Anan İngiliz'in,bacın Yunan'lı itin altında olacaktı. Bundan haz alıyorsan sende zaten Türk değil it oğlu itsindir.
Sen Türk olarak yaşa İngilizlerin gayri meşru çocuğu olma diye uğraşan kişiye hakaret edenleri anlamak çok güç bir durum.

Beyinleri var bir fındık kadar ve o beyinleriyle Atatürk'ü yargılamaya çalışıyorlar. Fındık beyinlilere sesleniyorum sizin beyniniz, aklın ermez Atatürk'ü yargılamaya!

Türklük Türkçülük ÜlkücülükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin