Türk demenin neredeyse suç olduğu ve Türk demek siyaset demek anlamına getirenler bugün de evlerinde keyiflerine bakıyorlar. Bizler şanlı tarihimiz derken okumaya eğitmeye çabalarken bizim önümüze geçenler sadece 3-5 komunist değil siyasi, takım elbiseli, kendilerini Nirvana sanan egoist tavırları ile Türk değil Müslümanız diyen ve bu sözlerle Türklüğü ve Müslümanlığı ayaklar altına alan beyin yoksunları ile Türklüğü savunmak, ilerletme mücadelesi içindeyiz. Peki ülküdaşlar,andalar bizler bu engellemeler karşısında Türklüğü savunmayacak mıyız elbette savunulacak ve ilerleyeceğiz Tanrı Dağı'nın eteklerinde de dinleneceğiz and olsun! Bu ilerleme taş, sopa ve küfürle değil Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün dediği ilim ve irfanla olacak. Geçmişini bilmeyen geleceğe ilerleyemez bizler sadece Atalarımız bunları yaptı diyerek yetinmemeliyiz bizler daha ne yapabiliriz demeliyiz ki ilelebet devam edecek olan Türklük akımını Turancılık dediğimiz Büyük Turan'ı kuralım. Araştırıp öğrenerek, büyüklerimizden dinleyerek ve Türkülüğü nefislerimizde yaşayarak Türklüğe zaten hizmet etmiş oluruz.
Fikirlerimiz yüzünden dışlanılacağız, dalga geçecekler ve belki de yalnız kalacağız ama unutmayın ki yalnız değiliz çünkü Cennette bizi bekleyen ATALARIMIZ Var!
Emin Alperen Turgut
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türklük Türkçülük Ülkücülük
No FicciónHerkesin okuması gereken bazı sözler, müzikler ve benim yazılarım. Elimden geldiğince çabalayacağım doğru olanı yazacağım and olsun!