Türk Gençliğine Hitaben

1.3K 74 6
                                    

Bir Türk çocuğu öncelikle kendisinin bir Türk olduğunu bilmeli ve ona göre davranmalıdır.Türk çocuğu kendi tarihini öncelikle çok iyi bilmelidir.Bu konuda iş ana baba ve sevgili öğretmenlerimize düşmektedir. Bir Türk genci özlü şanlı bir geçmişe sahiptir.Bu şanlı tarihle hepimiz iftihar duyarız. Geçmişine bakıp büyük Türk büyüklerimizi örnek almalılardır.Kürşad,Mete Han,Atilla,Fatih Sultan Mehmet, Gazi Mustafa Kemal Paşa gibi daha nice büyük liderlere sahip olduk ben ve yüce Türk ırkının gençleri böyle kutlu bir maziye sahipken yabancı özentisi bu sefer bizi daha çok yoracak gibi. Yabancı avrupa özetisi olmayın kutlu bir mazin varken erkeğin küpe takması, yabancı kelimeler kullanması evet yerine okey demek acizliktir, özentiliktir.Bizde özeniyoruz ama düşmanı denize döken Atatürk'e, ırkı yok olmasın diye Çinlilerle savaşan ve dünyanın diz çöktüğü Mete Han'a,Türk esaret altında kalamaz diyip yeniden Türk olduğumuzu hatırlatan ve Çin Sarayını çerileri ile basan Kürşad, İstanbul'u alıp dünyayı dize getiren Fatih'e özeniyoruz.

Türk genci benliğini kaybetme ve Türklüğünü nefislerinde hisset işte o zamanın sabahında kalktığında TURAN'a açılır gözler.

Emin Alperen Turgut

Türklük Türkçülük ÜlkücülükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin