PART 17 • CONFESSION

90 4 2
                                    

! Pustit písničku k proslovu od Beth !
Dveře se otevřeli a v nich stál kdo jiný než Cameron . Nejdřív mě sjel od hlavy až k patách svým pohledem . Potom naznačil hlavou ať jdu dovnitř . " co potřebuješ ? ,, zeptal se mě na začátek konverzace Cameron . "Jen se tě chci zeptat na něco .,, odpověděla jsem mu . On pokíval hlavou na souhlas a tak jsem pokračovala " proč se najednou tak chováš ? ,, Cameron se nadechl na odpověď a konečně také něco řekl " já se nechovám jinak . Jen ty si se změnila . K horšímu ,, " ne chováš se jinak . Vzpomínáš jak jsme se bavili o Markovi a ty jsi řekl že mi jen zlomí nehet a ty ho zabiješ ? A pak když se stalo něco co jsem nemohla jen tak rozdýchat . Potřebovala jsem toho bratra co by pro mě zabíjel . Snažila jsem se na to nemyslet . Strašně to bolelo , ale pak se dostalo ven video , s tím činem . Video kde mě znásilňoval . Kluk ve škole mě odtáhl na záchodky a tam mě skoro všichni kluci z naší školy znásilňovali asi osm hodin . A to všechno kvůli Markovi . Šla jsem domů celá ubrčená , zničená . Jako troska , představovala jsem si tvé objetí . A jak mu zlomíš vaz . Jak mi budeš dávat pusy do vlasů po kterých mě budeš hladit , jak po mě budeš každou půl minuty házet starostlivé pohledy . Představovala jsem si jak mě každou noc přikrýváš peřinou a dáváš mi dobrou noc , protože táta ani máma tu od toho nebyli . Došla jsem domů , ty si seděl na gauči s batohem na zádech a kufrem vedle sebe . Přiběhl si ke mě , úsměv od ucha k uchu se slovy že letíš pryč a nevíš kdy se vrátíš . V tu chvíli ztroskotali všechny mé představy a naděje se vytratila bůvhíkam . V tu chvíli to začalo , začal ten falešnej smích . Ani nevíš jak moc mi chybí ten upřímnej . Z kterého tě bolí břicho . Snažila jsem se ho vrátit pitím , sice jsem se smála a chechtala . Jenže to nebyl ten smích který by mě naplnil , alespoň na chvíli pravou radostí z tohohle zkurvenýho života . Chápeš ? A to není ještě to nejhorší . Kdyby jsi věděl co všechno se dělo , jenže o tom jsem se nenaučila mluvit a taky nechci . O těch znásilněních jsem se naučila mluvit díky Shawnovi a Phoebe . To on tu byl teď pro mě starším bratrem a to samé Jackové , ale já stále doufala že to budeš ty . Že mě utěšíš a že mu budeš dávat dobrou noc . Ani nevíš jak jsem se na tebe těšila když jsem se dozvěděla , že za tebou pojedu . A ten hovor vzpomínáš ? Bylo to dva dny před odletem s ty si mi řekl , cituji Elizabeth Rosemarie Dallasová já jsem tvůj o dva roky starší bratr a moje povinnost je starat se o tebe . Myslela jsem že až příjedu tak se všechno zpraví . Jenže já přijela a ty jsi už nebyl ten starý Cameron . Ten Cameron co by zabil kohokoliv jen proto že mi zlomil nehet . A já už taky nebyla ta sestra kterou si vždy rozesmál , ta která byla bez poskvrnky . Konečně jsem myslela že ti to řeknu, ale ty jsi na mě sral . A tak jsem se svěřila najdřív Phoebe potom Shawnovi a potom i Jackům . Jak jsem přišla znovu znásilněná , jediný co jsem potřebovala bylo tvoje objetí . Chtěla jsem ti to konečně říct . Přišla jsem sem a ty jsi se choval příšerně . Řekla jsem že jsem byla znásilněná a místo objetí jsem od tebe schytala facku . " konečně jsem to dopověděla . Setřela jsem svoje slzy a podívala jsem se na Camerona. Ten si také stírá své slzy.

Autor
Pište názory na tuhle a předchozí kapitolu pls .

Girl with depresion and perfect fake smile (MAGCON)Kde žijí příběhy. Začni objevovat