PART 8 • BODY

111 5 0
                                    

Probudila jsem se , porozhlídla jsem se po svém pokoji amůj pohled se zastavil u dveří. Ve dveřích stále Phoebe se všemi kluky, kteří se na mě koukali .Až po chvilce jsem si uvědomila že vlastně ležím odkrytá jen ve spodním prádle.neváhala jsem ani sekundu a hned se přikryla peřinou. Kluci si zapískaly,můj škodlivý bratr tam jen tak stál a smál se mi.vzala jsem poštář a hned ho po něm hodila. V tom se všichni začali smát a já měla příležitost utéct koupelny a tam si vzít na něco na sebe. Oblékla jsem si na sebe bílý top s obyčejnými modrými džíny. Lehce jsem se nalíčila , Vyčistila si zuby a vyšla z koupelny. někdo už ve dveřích nestal jen Phi ležela stále v posteli. Shodila jsem jí z postele se slovy "vstávej za chvíli bude snídaně,, . Phi byla sice naštvaná ,ale slovo snídaně jí pomohlo se usmát.Když se Phi připravila,sešly jsme dolů . Tam už na nás čekali kluci se snídaní. " konečně jste přišli , Shawn nás nutil to nesníst dokud nepřijdete,, ozval se Matt a hned nato Shawn " si nenažranej Matte,,. Nikdo už nic neříkal a tak jsme se všichni vrhly na jídlo, byl švédský stůl. "Dneska se chceme s Phi koukat na nějaký seriály , chcete někdo taky ,, zeptala jsem se . Čekala jsem že nikdo chtít nebude ,ale všichni zakývaly že jo.
Už jsme byly všichni po jídle , a tak jsme se dohodli že kluci přinesou matrace , které seskládají do jedné velké matrace . My s Phi tam doneseme polštáře,peřiny. Všichni jsme se naskládali na matrace , já jsem ležela vedle Shawna a Jacka G. Shawn  si mi lehl na břicho a Phi na nohy . Vzala jsem ovladač a zapla Netlix ,pustila jsem Teen Wolf.

Girl with depresion and perfect fake smile (MAGCON)Kde žijí příběhy. Začni objevovat