PART 7 • NIGHTMARE

118 5 0
                                    

Šli jsme s Phoebe do klubu , jmenoval se Nightmare . Nad tímto názvem jsem se musela uchechtnout a to pěkně nahlas . "Konečně smích Dallasová,, usmála se na mě Phoebe. Vešli jsme do klubu , kde jsme začali hledat volný box. Po chvíli už jsem tahala Phoebe k prázdnému boxu , jakmile jsme si sedli přišel číšník "co si dáte , slečny,, podívala jsem se na Phoebe, protože ani jedné z nás ještě nebylo jednadvacet. " dvakrát rum s colou a k tomu ještě flašku rumu .díky ,, pověděla Phoebe číšníkovi , ten se na ni usmál a zeptal se " a občanku ?,, . Musím přiznat že jsem znervózňela , zato Phi (zkratka Phobe (Phoebe se čte fíbí a Phi jenom jako fí) byla úplně v pohodě ,mrkla na mě , stáhla si tričko i s podprsenkou a číšníkovy ukázala kozy . Natož číšník kívl a odešel . S Phi jsme se nasebe podívali a dostali výtlem smíchu. Číšník podal naší obědnávku a ktomu papírek s jeho číslem. Podívala jsem se na Phi a nadzvedla obočí . Začala hrát písnička Despacito , ihned jak jsem to zaregistrovala , křikla jsem na Phi " jdeme tancovat , to je náš song ,, chytla jsem ji za ruka a táhla na parket.
Tancovali jsme až do rána .

• 3 HODINY RÁNO •
S Phi jsme se rozhodli jít domů . Dneska bude spát Phi u nás. Asi za půl hodiny jsme byli u nás doma , jelikož jsme měli už hoodně vypito , museli jsme se hodně držet aby jsme se nesmáli. Stejně to nezabíralo. Než jsme vyšli do třetího patra , kde jsou pokoje nás všech z tohoto domu,Jsme se málem počůrali a aby toho nebylo málo tak jsem se na schodech do třetího patra ,natáhla . Zakopla jsem o vzduch a rozplácla se přes celý schody , s Phi jsme dostali ten největší výtlem . Nacož všichni kluci vylezli z pokojů . Chvíli se na nás koukali, zakroutili hlavou a šli spát jen Cameron tam ještě chvíli stál se svým starostlivým výrazem , zamávala jsem mu a on se také odebral do svého pokoje. Phi mě zvedla a společně jsme se odebrali spát do mého pokoje . Ani jsme se nemyli , jen jsme se svlíkli do spodního prádla , přikryli se peřinou . A ponořily se do říše snů.

Girl with depresion and perfect fake smile (MAGCON)Kde žijí příběhy. Začni objevovat