PART 12 • HE KNOW IT

110 3 7
                                    

Probudila jsem se a stále jsem měla v hlavě jednoho člověka . Louise . Už od tohoto okamžiku jsem věděla že je tu něco špatně. Já přece nemyslím na kluky . Jenže on je jinej. Vyhnala jsem tyhle myšlenky z mé mysli a raději se šla najíst. Dole už seděli všichni kluci . Musím přiznat že nejvíc si rozumím s Jackama a Shawnem , nepočítám bráchu. Vzala jsem si z lednice vajíčka , rozklepla jsem je na pánev a udělala jsem si volské oko. Jako každé ráno jsem si sedla na linku a tam si snědli svou snídani . " co ten ůsměv Dallasová ,, zeptal se mě Johnson."ten úsměv jsem jednou viděl šlo o Marka,, Mark kluk který mi tohle všechno způsobil . Můj úsměv trochu ochabl , ale toho si snad nikdo nevšiml . Cam neví o tom co Mark provedl, protože když se to stalo Cam už byl tady s Magconem. Jediný co Cam ví je že jsem ho bezhlavě milovala. Co mi udělal ví Shawn , jenže zase přes Shawnem jsem neřekla jeho jméno. Z přemýšlení mě vytrhl Cameronův křik " ty ses zamilovala Bešamele,, bešamel mi říká Cam , protože je to odvozené od Beth . Sice nevím kde na ro přišel, ale tu přezdívku nesnáším všichni se jí smějou. A ani tady to nebylo vijímkou kluky chytl záchvat smíchu . Ale i přes jejich záhvaty smíchu se mnou Cam dokázal mluvit " o koho jde , Beth ,, to bys chtěl vědět viď Camerone , ani za milion. Vyplázla jsem na něj jazyk a běžela do svého pokoje pro mobil. Jenže jsem ho tam nenašla , když v tom mi to došlo . Já ho nechala dole , kurva. Seběhla jsem schody dolů , ale to už bylo pozdě . Cameron četl mé zprávy nahlas. Všichni kluci pozorně poslouchali . Když už mě konečně zaregistrovali nejdřív začal Gilinsky " Tomlinson ten Tomlinson , děláš si prdel ty jsi dračice ,, jen jsem se zasmála jenže smích mě přešel , když začal mluvit Cameron " na tu večeři nejdeš Beth , s Tomlinsonem ne . Potetovanej děvkař . Prostě nejdeš ,, skoro jsem se rozbrečela , ale slzy jsem zakázala. " polib mi prdel Camerone ,, s těmito slovy jsem mu vytrhla mobil z ruky a vyběhla schody. Schválně jsem třískla dveřmi . A poslouchala je přes dveře , jelikož řvali byli slyšet dobře " tos posral Camerone, ta ti neodpustí ,, řval na něj Gilinsky " to má pravdu , přece se může rozhodovat sama,, podpořil Gilinskyho Johnson . Byla jsem ráda že se mě zastali zrovna tyhle dva , protože je mám stejně z týhle party nejradši a taky si s nima rozumím . Nepočítám Shawna a Camerone , ikdyž Cameron to teď pěkně posral .

Girl with depresion and perfect fake smile (MAGCON)Kde žijí příběhy. Začni objevovat