4)

81 19 2
                                    

,,Vitajte v televíznych novinách.Celou spoločnosťou zatriasla vážna udalosť.V malom mestečku pri Soule sa našlo mŕtve telo 24 ročnej ženy.
Jej telo bolo pozostávajúce z ohorených častí.Táto šokujúca správa pochádza od jedného zamestnanca zo spoločnosti Big Hit,ktorý nám preposlal aj video so zvukovou nahrávkou.Upozorňujem že zábery nie sú vhodné pre maloletých divákov"

Pustili jemne vycenzúrovanú nahrávku,ktorú som videl pred pár dňami naživo.Nerozumiem ako niekto z mojich podriadených dokázal natočiť takéto znechucujúce video a dokonca to poslal do televízie.To nemá snáď žiadnu úctu??Videonahrávka sa skončila a spovedali pár z mojich ľudí no nedostali z nich moc obrovské informácie.

Až na jedného policajta,ktorý sa dostavil pár minút po skutočnom horore na miesto činu.

,,Podľa odborníkov a detektívov sme zistili,že žena sa volala Jeon Teonwu a mala 24 rokov.Ďalej sme zistili že smrť sa vykonala približne o 15:36 keďže mojich kolegov informovali len pár minút po incidente. Polícia stále vyšetruje podrobnosti o vražde a snaží sa páchateľa dostať čo najrýchlejšie.''automaticky som si zo skleneného i keď trošku umazaného stolíka  vzal do rúk ovládač.

Pretočil som si pár sekúnd z reportáže a zapol si mobil kde som hneď vošiel do správ.

,,...žena sa volala Jeon Teonwu...'' T.J.Písmena ktoré boli ako posledné iniciály presne pasujú k mene i keď sú zamenené.

,,smrť sa vykonala približne o 15:36....''zrak sa mi znova presmeroval na telefón a rázom som prestal dýchať.Všetko to k sebe tak sedilo. Ale čo znamenajú tie dve ďalšie čísla?Akú majú hodnotu?Takže vlastne...ten vrah mi poslal meno obete a aj čas jej smrti.

Prečo to urobil?!Nemám s tým nič spoločné a dokonca ani s tým psychopatom tak prečo to poslal práve mne?Hlava ma začala príšerne bolieť kde v oblasti spánku som pocítil pomalé i keď dosť bolestivé pichanie. Od toho dňa som nedokázal zažmúriť ani oka.Mal som traumu i keď mi niečo hovorí že toto je len začiatok obrovskej katastrofy a takéto veci sa budú diať čím viac častejšie ba i horšie.

,,Pokiaľ máte nejaké materiály alebo ste našli dôkazy políciu to určite poteší a budú o krok v pred pri pátraní.'' Automaticky som schmatol z koženého operadla šedú mikinu a bežal som smerom na policajnú stanicu,ktorá nebola od môjho bytu moc ďaleko.Husté mraky sa zbiehali a prekrývali modrú oblohu s fialovým podtónom.Vedel som že bude čoskoro pršať no potreboval som sa čo najskôr dostať k polícií a ukázať im môj novoobjavený dôkaz.

Doslova som vtrhol do miestnosti,kde sa mi na prvý pohľad naskytli zeleno vykachličkované steny oblepené samými papiermi hľadaných útočníkov,stratených detí a máp,cez ktoré boli po-pripájané fotky zachytené na tenkom červenkastom lane.

Zrýchlene som dýchal a očami prechádzal po miestnosti.Našiel som len jedného policajta za počítačom a jeho prsty sa hýbali nadprirodzene obrovskou rýchlosťou.Podišiel som k nemu a on ma hneď premeral pohľadom.

,,Oh vy ste určite pán Min pravda?''prikývol som a než som čokoľvek stihol povedať zatiahol ma  do vypočúvacej miestnosti.Posadil ma na stoličku,ktorá nepríjemne zavŕzgala a mal som pocit,že šróby a materiál z ktorého je zhotovená sa za chvíľku rozpadne.

,,Takže mám na vás pár otázok ak vám to pravdaže neprekáža.''z vrecka od svojej šedej košele,kde som zahliadol rozsypané malé smietky  múčkového cukru pravdepodobne od šišiek vytiahol malý zvukový prehrávač v ktorej už bola vložená kazeta.Na zariadení stlačil drobné modré tlačítko a páska na kazete sa začala krútiť smerom dopredu. 

,,Nie.''sadol si oproti mne na o niečo lepšiu stoličku no i tá vyzerala dosť zastaraná a poškodená.Látka bola dotrhaná a umelá čierna kostra doškriabaná. Poobzeral som sa okolo seba.Bolo to tu docela prázdne no desilo ma popraskané zrkadlo za mužom ktoré históriu toho,prečo takto dopadlo radšej nechcem vedieť.

,,No..''preplietol si prsty na rukách pričom stále drsne zvieral v rukách nahrávač.,,Povedzte mi pán Min o tom,čo sa stalo v spoločnosti Big Hit.''

Ostal som prekvapený keďže tento policajt povedal v televízií viac,ako by som sám vedel.

,,Veď už predsa viete o tom čo sa tam stalo tak prečo sa ma to pýtate??''

,,Potrebujeme vedieť všetko pán Min.I keď je pravda že viem čo sa stalo potrebujem ľudí,ktorý o tom incidente vedia a hlavne chcem vedieť každý detail.''hlasno som preglgol. Vážne sa mi o tom rozprávať nechce keďže som do tej kancelárie vtrhol ako prvý.Videl som každý jeden ohorený kúsok a už len pomyslenie na to mi robí nevoľno vo vnútri.
,,Viem že sa vám to hovorí ťažko no prosím vás spolupracujte.''

,,Posnažím sa.Tak ako iste už viete dostal som sa tam ako prvý.Videl som to najbližšie a pritom z najhoršej strany.''

,,Ako ste sa tam dostali?Čoho ste si ako prvé všimli??''oprel si hlavu o ruky a pozorne ma sledoval.

,,Všimol som dymu a zlého zápachu.Obrovská tmavá guča smogu sa rozplynula nad našimi hlavami a tak som ten dym prenasledoval.''odpovedal som rázne snažiac sa nedať najavo akúkoľvek nechuť no nedalo sa to moc dobre zahrať.,,Aké boli vaše prvé pocity z teľa??''

Toto ma doslova znechutilo.Nechápem akú súvislosť to má s vyriešením záhady a hlavne prečo ho napadla takáto bizardná otázka.

,,Bol som vystrašený.''vydýchol som a pohľad sklopil k zemi.,,Toto si tá žena vážne nezaslúžila.Bolo to niečo hrozné.Nič horšieho som nikdy predtým nevidel.Ja...''hlas sa mi zlomil a triasli sa mi dlane.Po čele mi začali tiecť malé kvapky potu,ktoré mi stekali až dole k sánke.

,,Hlavne pokoj pán Min.Nemáte nejaký dôkaz?Akúkoľvek vec či fotku?''naliehal a stále ma skenoval pohľadom.Ako keby mu na mne niečo nesedilo alebo vadilo. Bol to doslova na jedno slovo neopísateľný pohľad.Ruku som strčil do vrecka a odomkol mobil no niečo ma zaskočilo.Zrkadlo,ktoré sa predtým nachádzalo na mojej tapete bolo fuč s ním i správa od vraha....

Who Killed Me!(BTS FF-m.yg) [Pozastavené]Where stories live. Discover now