Football love (Zayn Malik)

1.5K 33 0
                                    

Zaynov pohlad.

Stál som tam a prezeral si prichadzájuce dievčatá. "Dobrý deň," pozdravili sa a ja som im odvetil jednodných "vitajte". potom som dodal aby sa šli prezliecť.

Po obliekaní prišli dievčatá ku mne  zapísal som si ich mená a pomaly si ich prezeral. Jedno dievča nám chýbalo tak sme ešte 10 minút počkali neprichádzalo  tak som nadelil dievčatám aby si dali 2 kolečká okolo ihriska.

Po 20 minutách  prišla Charlotte tak sa to dievča volá. Oba sme sa na seba pozerali a pomaly sme kráčali k sebe. To dievča na mna mrklo a šlo sa prezliecť. Nechal som to tak a počkal som nanu dokial nevíde von. '' Charlotte nepoznáš hodiny ? ''  Charlotte mi ani neodpovedala  a zakričala na baby  že kde majú trenera. ''Charlotte 5 koliečok okolo ihriska !! ''  zakričal som na nu.

Charlotte: To je nový tréner? Na trénera mi prišiel moc mladý... no dobre, neriešila som to. Prezliekla som sa, obula kopačky a vybehla na ihrisko. "5 koliečok!" započula som ako na mňa kričal. Jediné čo ma v podstate zaujímalo bol on. Hneď ako som prišla som si všimla jeho krásne hnedé oči, s dlhými mihalnicami. "Už idem na to," rozbehla som sa. No bóóóže tak som prišla neskôr. Ale to nie je moja vina, mne nikto nedal vedieť o tom, že máme nového trénera a že nam dokonca zmenil čas tréningu. Bežala som už tretie koliečko. Ostatné baby už dávno dobežali, a pochybujem že ich mali aj oni 5. Po chvíli sa ku mne pridala Sophia moja dobrá kamarátka. "Načo bežíš keď nemusíš?" opýtala som sa jej počas behu. "Nie je to jedno? Prečo si prišla neskoro?" vyzvedala. "Žeby preto, že mi nikto nedal vedieť o otm, že sa menil čas?!" zazrela som po nej no ona vedela, že to nemyslím zle. "Myslela som, že ti prišiel e-mail." pokrčila plecami. "No neprišiel," zasmiala som sa. Sophia sa odomňa odpojila pri mojom štvrtom koliečku. Bežala som posledné. Chcela som ukázať, čo je vo mne... Alebo lepšie povedané, chcela som sa trocha predvádzať pred novým trénerom. Lenže moje predvádzanie mi moc nevyšlo. Zle som si zaviazala šnúrku, ktorá sa mi rozviazala hneď ako mala príležitosť. Keď som bežala splných síl, pristúpila som ju a so mnou to tak myklo, že som spadla na zem a spravila som ešte pár kotrmelcov do predu. Chcela som sa postaviť, lenže niečo som nemala poriadku s nohou. "Au," pošepkala som si pre seba a chytila sa za členok.

Zayn:  V tom ako som uvidel že Charlotte sedí na zemi a hovorí au  začal som za nou bežať. 

''Čo sis  to preboha urobila ?''  Charlotte mi neodpovedala len si držala členok a hovorila stála au.

Ja som ju vzal na ruky a šli sme dnu  treba jej to ošetriť. Dievčatam som povedal že trening konči aby šli už domov.  Charlotte som položil na stoličku a ja som šiel vybrať lekarničku.

 Klakol som si a začal som jej zavazovať členok.Charlotte zasičala a ja som sa jej to skusil zavázať.

'' lepšie už ?'' usmial som sa.Ona kyvla z hlavou že hej. ''je to len silno uderene takže nebudeš asi 2. tyždne na treningoch. '' Už som bola na tom aj horšie a hrala som fotball''. 

Pomohol som Charlotte vstať  a kráčali sme pomaly k mojmu autu. Otvoril som jej dvere a ona si sadla. Naštartoval som auto  a ona ma navygovala kde býva. Charlotte sa stále na mna pozerala bolo mi to trocha blbe že sa v kuse na mna pozerá. Celú jazdu sa na mna pozerala no ja som bol radšej ticho.Pri jej dome sem jej pomohol isť až ku dverám. opýtala sa ma či nejdem dnu ale odmietol som a šiel som domov.

píšem s kamoškou príbeh :) dufam že sa bude pačiť :D  sorry za chyby -.-''

Football love (Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat