Vybehla som z izby za Zaynom. On stál pri vchodových dverách a bol pripravený odísť. "Čo robíš?" spýtala som sa ho. "Idem preč. Vieš, napadlo ma.. že možno mal vtedy tvoj brat pravdu v tom čo hovoril." takéto slová som naozaj nečakala. "Čo?" snažila som sa zistiť lepšie o čom hovorí, aj keď som to veľmi dobre vedela. "Dobre vieš čo..." "Takže som kurva hej? Tak za prvé myslíš si, že by som sa takto obliekla len preto, lebo som sa chcela s tebou vyspať?! Nie!" zvýšila som hlas tak, že to určite počul aj Derek v izbe. "Celé to robím preto pretože sa mi páčiš od prvej chvíle čo som ťa uvidela a ver mi, že si asi prvý, kto na mňa tak pôsobil. Ale to tvoja sprostá hlava asi nevie pochopiť, pretože podľa nej som kurva. Tak čo tu robíš? Na čo si prišiel?" Otvorila som dvere a ukázala smerom von. V jeho očiach som videla totálnu zmätenosť. Pravdepodobne nečakal to čo poviem. "A za druhé, kurva nejsom. Ešte som v živote s nikým nespala." po týchto slovách som tresla dverami a vybehla som hore. Za sebou som si zamkla dvere od izby aby mi tam nikto nechodil. Vyzliekla som si šaty a hodila som ich do kúta. Obliekla som si tepláky a vyťahané tričko. "Cherrie, si v pohode?" počula som ako mi Derek búcha na dvere. "Vypadni!" zaziapala som a on sa dnu ďalej nedobíjal. ľahla som si do postele a čumela som do stropu. Občas mi po líci stiekla slza...
Zayn- Na prvom rande sa hneď fajči ?! Nie som jeden s tých chalanov čo sa nechá hneď vyfajčiť od štetky !. Višiel von Derek. '' To si ako dovoluješ nazívať moju sestru štetku ? '' Vrazil mi do huby.
'' Tvoja sestra mi chcela fajčiť ! '' Kričal som nanho. '' Tvoje sestra je obyčajná štetka !''
Charlotte bežala dole poschodoch a utierala si slzy z líc. '' Derek toto nemá zmysel sa s ním hádať ! '' Pozrela sa na mna a zatvorila dvere. Nastupil som do auta a išiel domov. Mám menši monokl pod okom ale dám na to led a bolesť bude preč... Možno som si to aj zaslužil veď ju vobec nepoznám ani neviem koľko má rokov a idem s nou randiť. Ale hneď aby ma šla fajčiť ? veď to nerobí normalne dievča ale je to samozrejme aj moja chyba že som ju nechal aby ma bozkávala .
Dal si sprchu a išiel som do postele. Chvílu som pozoroval twíter a pozeral si Charlottin profil má 19 rokov..
Zaspal som s Notebookom na sebe. Zobudil som sa celý dolamaný.. Dnes idem na ihrisko rozdať dievčatám nove dresy. Obliekol som sa vyčistil zuby a išiel som na ihrisko zajtra máme zapas a Charlotte by už mala hrať. Prišiel som na ihrisko a pozeral sa medzi dievčata či tam je Charlotte a bola tam ! Charlotte kráčala ku mne. '' Zato že ma povazuješ za štetku a ja teba za privitivneho kokota ! tak sa fotbalu nezdám ! '' Usmiala sa a otočila . Ostatne baby sa iba tak pozerali a hneď všetky stíchli. '' Dáme dnes menši tréning prípravu na zajtrašok tak keď do trénujete rozdám vám dresy.
Všetky sme sa poriadne rozbehali a spravili si rozvičku. Tréning prebehol rýchlo, no potom si ná zavolal Zayn. Všetky ho obkolesili no ja som radšej zostala trocha vzadu. "Tak rozdáme si nové dresy," oznámil a ukázal na dres ktorý držal v ruke. Bol čierno modrý a bol krajší ako ten čo máme doteraz. Všetky baby si ich zobrali a mne ostal ten posledný. Podal mi ho a ja som si ho rýchlo zobrala. Už som odchádzala, keď ma chytil okolo zápästia, čo ma donútilo otočiť sa. "Charlotte." "Pusti ma!" keď ďalej nepúšťal tak som pošepky povedala: "Ak ma okamžite nepustíš, začnem kričať. A komu uveria, mne alebo tebe?!" vytrhla som si ruku z tej jeho. "A by the way," hodila som po ňom ten dres. "Odchádzam z tohoto týmu. Prestupujem ku London Wolfs. Maj sa." "Charlotte!" zakričal ale ja som ho odignorovala. Rýchlo som nastúpila do auta kde ma čakal Derek. Keď som prišla domov, osprchovala som sa a prezliekla , pretože som mala na pláne ísť so Sophiou do mesta.
Chcem sa ji ospravedlniť že som urobil poriadnu pičovinu ! ale ani ona mi nemá hneď vyzliekať nohavice..
Ale chcem si to vysvetliť ako mi povedala že sa jej dlho pačim tak ma to trocha zaskočilo..
Prezeral som si telefone čisla a asi zavolám Sophii aby mi dala na Charlotte číslo ..
'' Prosím ? '' Ozval sa hlas.
'' Tu je Zayn.. Prosím ta dáš mi Charlottine čislo ? ''
'' Nedám ti ho ale budeme dnes vonku. Všetko mi povedala a chlapče mosíš sa jej osprvedlniť ona fakt nemala žiadny sex s žiadnym chalanom !. Budeme v Centre tak o 30 minút príď tam. '' Povedala mi a zložila mobil. Dal som si rýchlu sprchu Dal som si čierne jeansi biele tričko je mi v tom vidieť moje vypracovane brucho a Bassebalovú bundu. Upravil vlasy a išiel som do centra. Príde mi to blbe že ju prvni odmietnem pri sexe a teraz idem za nou ale mala mi to povedať hneď že sa jej pačim. Mohlo to byt uplne inak !.
Po 20 minutách.
Vkročil som do Centra a hneď pre domnou boli Charlotte a Sophia. Sophia sa otočila a všimla si že tam stojím povedala niečo Charlotte a odišla zatiaľ čo sa ona hrala na mobile.
'' Charlotte '' Oslovil som ju ona sa otočila a ja som ju pobozkal.
Pozrel som sa jej do oči chytil ju za ruku.
'' Možme si to všetko vysvetliť ? zasa nie som jeden stých debilu čo si nepovedia pravdu..
'' Zayn ja nie som štetka '' Začala plakať..
dalšia časť na sveteee a zasa nebol koment :D !!!! ale ďakujem za woteeeee :)) veľmi ma to poteší aj kamošku :)) dankeeeee :D
chce niekto nabuduce venovanie :D ?