1.časť

562 28 0
                                    

Pri dverách som ešte ostala chvíľu stáť a pozorovala som, ako pomaly odchádza. "Bože, ja krava sprostá!" začala som si nadávať. To len ja som taká nešikovná, fakt... ako mám zapôsobiť na niekoho kto sa mi páči, keď sa strápnim hneď hodinu po tom, ako ma spozná? "Takto to nepôjde... nebudem snáď ako nejaké trapky, čo spravia všetko preto aby dostali chalana... nechám tomu voľný priebeh," rozmýšľala som nahlas. Zazvonila som, lebo sa mi nechcelo hľadať kľúče v taške. Nohu som držala jemne nad zemou, pretože to bolelo. Otvoril to môj starší brat - Derek. "Preboha čo sa ti stalo?" chytil ma okolo pliec aby mi pomohol dnu. S Derekom sme mali skvelý vzťah aj keď bol o niečo starší. "Ale nič, len som si vyvrtla členok..." "Len si si vyvrtla členok ? LEN?" zopakoval to a posadil ma na gauč. "Neboj sa, už mi to Za... tréner ošetril," usmiala som sa. "Veď zato!" sadol si ku mne. "Podal by si mi prosím ťa notebook?" ukázala som na notebook ležiaci na stole v obývačke. Nahol sa poň a dal mi ho na kolená. Automaticky som išla na twitter a do vyhľadávača tam som zadala meno Zayn Malik. Našlo mi ho! mal tam fotku jak hrá futbal a bol pri tom taký... och, načo sa rozptyľovať, nemám uňho šancu. Dala som mu follow a čakala, či tam je alebo nie. Uvidíme...

Zayn-Ach konečne doma ! prvý deň na tréningu hrôza!! Dievčatá sú lenivé a jedna je dokonca šmatlavá. Potrebujú ešte veľa tréningu aby boli z nich profesionalné fotbalistky.Nechápem ako predchádzajuci tréner ich trénoval. Zakusol som si do jablka a otvoril som notebook išiel som na twitter  pozeral som si kto ma všetko follow-ne  a Followla ma Charlotte pozeral som si chvílu jej fotky sexy baba. Čiernovláska modrýma očami ešte chvílu som si pozeral jej profil a followol som ju naspäť. Počul som zvoniť tak som šiel otvoriť dvere. '' láska chýbaš mi'' Povedala blondýna s ktorou už 2 mesiace nechodím a stále ma otravuje !!  

Zatvoril som jej rovno dvere pred ksichtom  nerobím  to žiadnej  babe ale táto mi už leze krkom našiel som ju v posteli s iním  chlapom a od vdety ju nemožem ani vidieť. Chystal som sa do sprchy ale v tom mi musí vždy niekto zavolať. '' Prosím ? ''   '' pán trener potrebujem vašu pomoc '' Ozval sa plačuci hlas. '' Kto je pri telefone ? Sophia, Vanessa alebo dalšie baby ?  a odkiaľ zasa máš moje číslo ? ''  hovoril som nahnevane.  '' Pán trener nemám nikoho kto by mi teraz pomohol a je tu Sophia nikto mi nezdvíha mobil. šla som domov z tréningu a jeden chlap na mna zautočil chcel ma znásilniť mala som pri sebe pilník  na nechty poškrabala som ho ale ten ešte stihol ma poriadne vyboxovať a prefackať a utiekol. Prosíím pomôcte mi ! '' kričala a plakala. '' Kde sa nachádzaš idem pre teba. naštartoval som auto a musím sa jebať až na druhý konec Londýna. Videl som to dievča ako leži asi bez vedomí na kraji ulici. '' Sophia ! ''  Mala na tvári monokel a bola celá do trhana  chvílu bola bez vedomí a potom sa prebrala. '' Ideme do nemocnice daj mi mobil zavolám rodičom ! ''. '' Nie ! prosíím to prejde len ma zober Charlotte ja zavolám rodičom že u nej prespím prosím ! ''  plakavo a ledva hovorila na mňa. Čo mám do pekla robiť ?  '' Okey ako chceš.

Asi po  30 minutách som dorazil Charlotte. Pomohol som je vstať a držal ju za bok a kráčali sme k dverám ja som zazvonil a Charlotte  otvorila dvere..

Otvorila som dvere, keďže niekto klopal. Derek nachvíľu odišiel, takže som sa tam musela dotrepať ja. Keď som otvorila, stál tam tréner a okolo pliec mal Sophiinu ruku, pretože ju pridržiaval. Bola celá dobitá, pod okom mala monokel. "PREBOHA!" skríkla som. Vedela som, že do nemocnice nepôjde, pretože sa bojí od malička. "Čo sa stalo?!" "Potom ti to vysvetlím," povedala potichu Sophia, "prosím, môžem tu prespať?" Hlas sa jej triasol ako nikdy pred tým. Prikývla som. "Musíme ju aspoň trocha ošetriť, keď do nemocnice nechce ísť... kam ju mám zložiť?" spýtal sa Zayn. "Do izby, je na poschodí na konci chodby prvé dvere doľava," ukázala som na schodisko. Sophia je ľahučká, takže ju zobral na ruky a vyniesol hore. Ja som dokrývala do kuchyne po ľad a nejaké handry, plus vreckovky a šla som hore. Sophia sedela vedľa Zayna na posteli a strašne plakala. Snažil sa ju utešiť ale moc mu to nešlo. Dnu v izbe mi Zayn pomohol a trocha sme ju "ošetrili". Vyzerala hrozne.. a ešte ku tomu unavená. Tak sme ju nejako presvedčili, aby si ľahla a oddýchla si. Nakoniec zaspala. Prikryla som ju dekou, ktorá je v podstate jej, spí pod ňou vždy keď dojde. Vyšli sme z izby a ja som zatvorila dvere. "Čo sa jej kurva stalo?" Zayn mi všetko vysvetlil aj to prečo ju doviezol on. V očiach sa mi objavili slzy. Predstava, že by niekto ublížil mojej najlepšej kamarátke bola hrozná. "Si v poriadku?" spýtal sa a ja som si utrela slzy. "Hej ja len... ale nič," pokrútila som hlavou. "Ako noha?" "V poriadku.." "Ja už musím, ísť... napíšem ti aby som vedel ako na tom je." prikývla som znova zo slzami v očiach. "Bude to v poriadku, uvidíš," nachvíľu ma chytil strašne jemne za ruku, ale keď si uvedomil čo robí rýchlo ruku odtiahol a odišiel...

Dalšia časť :D tamtaradááá :D  dufam že sa bude pačiť inak mohol by tu byt aj komentíík  čil to budete dlchší čitať tak to bude zaujimavejšie to vám garantujem :)) ale ďakujem kto to číta :))  a samozrejme že aj kamaradka ďakujee :))

Football love (Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat