3.časť

321 23 0
                                    

"Charlotte? Charlotte?" počula som ako do mňa niekto drgá. Rýchlo som otvorila oči, pretože som nevedela čo sa deje. Oproti mne sedela Sophia a usmievala sa. Už jej asi bolo lepšie. "Deje sa niečo?" unavene som si pretrela oči. V noci som toho moc nenaspala. Chodila som kontrolovať Sophiu, či je v pohode. No samozrejme, že ona si len spokojne odfukovala. "Nie, nie. Len, že či si hore." "No teraz už som," pokrútila som hlavou. Toto robila vždy. "Ako sa cítiš?" "Skvele. Teda, bolí ma trocha hlava, ale je to lepšie ako som očakávala." usmiala som sa. "Spravím raňajky?" spýtala som sa a následne na to mi zaškvrkalo v bruchu. "Nie... ja už pôjdem ináč ma naši zabijú." Potom, ako Sophia odišla zapla som notebook. Prezrela som čo je nove vo svete, youtube a potom som šla na twitter. Mala som správu od Zayna. Keď som si ju prečítala, zaklapla som notebook. "Boha nemôžeš sa uzdraviť? Chcem hrať!" rozprávala som sa so svojim členkom, čo asi nie je moc normálne. "Tak sa aspoň pojdem pozrieť na trening..." obliekla som sa a odišla som. Pomaly som sa dostavila na ihrisko, kde už behali baby. Sadla som si na lavičku a nohu s boľavým členkom som si vystrela na ňu. "ach jaj..." povzdychla som. Videla som ako Zayn im niečo hovorí a potom hrali.Futbal je moja jediná záľuba.. No čo stým keď ho teraz nemôžem hrať? Smutne som si podoprela hlavu rukou a pozorovala som ostatných.

Zayn-dievčatá nahravajte si a potom vystrelí jedna do brány. Cloe choď do brány. Videla som že na lavičke sedí Charlotte tak som si šiel k nej sadnúť.'' Ahoj'' usmial som sa a sadol si knej.Charlotte sa hrala na mobile tak len usmiala. '' Ako je Sophie ? '' '' Je jej lepšie už celu noc som nespala pretože som pre náhodou zostala hore kebyže sa jej niečo stane  je mi ako sestra a lepšie dám nanu pozor ''.  Pozrela sa mi do oči a ja do jej oči má ich nádherne modre. Prišlo mi to trocha trapne a tak som radšej   pozrel inde. Vstal som a  išiel som dievčatá rozdeliť dal som im dresy a šli hrat.

''Zayn ? '' spýtala sa Charlotte. Ja som sa otočil. '' Ano ? '' . '' Možeme sa porosprávať ? ako kamoši '' usmiala sa.  Kráčal som k nej  a sadol si vedľa nej. '' Máš frajerku ? '' usmial sa a pozrela sa mi do oči. ''  No pred 2. mesiacmi som sa rozišiel. Našiel som ju v posteli z iným chlapom nieje to moc pekný  zážitok '' usmial som sa a pohrabal si vlasy. '' prišiel by si dnes na večeru ? ako ospravedlnenie za moj brata ... ''. '' ty variš ?'' začal som sa smiať. '' nevypadáš že by si nejako rada varila''. '' To sa ešte nadiviš ako viem variť '' zasmiala sa a položila mi jej na moju. '' prepač ''. Pozerala do blba.  Ja som vstal a povedal som dievčatam nech skončia a nech idu domov. '' Okey tak o 20. som u teba prímam to ako ospravdlnenie. '' Zayn počkaj. '' kráčala ku mne a objala ma.  Krásne vonala.  a nechápem prečo ma objala. Ja som sa usmial a kráčal som do auta.

Ja som ho objala a on sa nevzpieral. Och. Práve v tejto chvíli som sa začala rozplývať, a mám pocit, že som sa naozaj zamilovala. A tá jeho vôňa. Domov som sa dostala pomerne rýchlo, na to že ma bolela noha. Ale už to nebolo také hrozné, dalo sa to prežiť. "Derek, dnes príde Zayn na večeru takže sa správaj ako normálny brat, nie ako detektív Kolombo..." upozornila som brata a on neochotne prikývol. "Varujem ťa braček. Jediná priblblá poznámka a sťahujem sa preč." prižmúrila som oči a on sa uškrnul. "A kam sestrička?" "Neviem... preč." otočila som sa ku hrncom. Hmm, má rad čínu ? Alebo.. radšej spravím kura. *19:45* Tak, kura je dopečené a kým príde Zayn, malo by byť ešte teplé. Prichystala som stôl a obliekla som sa slušnejšie ako zvyčajne. Derek si dal džíny a čierne obtiahnute tričko. Ku jeho vypracovanej postave sa celkom hodilo. Niekto zazvonil. "To bude Zayn, môžeš ísť otvoriť?" spýtala som sa a Derek šiel ku dverám. Upravila som si ešte vlasy ktoré som mala vo vrkoči, a napravila som si čierne šaty. Potom som sa otočila a rýchlym krokom krívala dole schodmi. Zastavila som sa, keď som zbadala dokonale upraveného Zayna...

Zayn-wau! uvidel som upravenú Charlotte a  prinej Dereka. '' Vítaj Zayn'' Povedal mi Derek. Pobozkal som Charlotte a poškukal jej že je to dnes pasuje. ona sa usmiala a nasmerovala ma do kuchyne teda do jedalne. Ja som si sadol za stol a Charlotte priniesla kura a tomu ryžu. Milujem kura pretože je vynimočne ako ja. '' Charlotte krásne to vonia ''  usmial som sa a napil sa vína. 

Derek si sadol vedľa mna s Charlotte oproti mne. Charlotte  nám povedala dobru chut a my sme sa pustili do toho. Dojedli sme chvílu sem popíjali víno '' iba'' 3 flaši. Derek si išiel lahnúť ale my sme sa ešte rozprávali s Charlotte a popíjali vino. '' Charlotte kde máš rodičov ? '' spýtal som sa jej pretože som ich tam nikde nevidel. '' Zayn nechcem  otom hovoriť ...''. Charlotte sa postavila sadla si na mna a začala ma bozkávať ja som položil pohár na stol a držal som ju za boky a celú dobu sme sa bozkávali. Charlotte sa postavila  chytila mi ruku a ukazala mi že mám isť hore do izby.

Otvorila dvere a ja som si ju primačknul dverám držal som ju za boky a pomaly jej stahovať šaty.

Začal som ju bozkávať na krk a potom som jej dal vášnivy bozk na pery. Charlotte ma smerovala na postel  ja som si lahol a Charlotte si sadla na mna. Charlotte mi šla stahovať Jeansi. Ja som si v tom uvedomil že nie ! Nechcem to snou robit dokial nebudeme spolu chodiť možno mal aj jej brat pravdu že spí s každým koho pozve na večeru '' Charlotte nie '' !  Odstrčil som ju odo mna a ja som kráčal preč...

Dalšia časť  po 100 rokoch :D a  už by ste mohli dat aj koment -___- ďakujem všetkýým kto to číta :))) aj kamoška sa tešíí :))) a mohli by ste dat aj wote ten kto to prečíta plsss ale ďakujem aj tak inak je to taka hviezdička hore na pravo keby niekto nevie :DD

Football love (Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat