✮✴✮

57 1 0
                                    

Hierarchia:

Para Alfa:

Samica: Jessika

Samiec: -

Para Alfa czyli przedstawiciele naszej watahy- przywódcy. Para Alfa ustala tu zasady i ma na celu utrzymanie nas w ładzie i składzie. Oczywiście samiec i samica, dzielą się ze sobą obowiązkami, żeby sobie nawzajem nie wchodzić w drogę i nie utrudniać życia. Rzecz jasna mogą się co jakiś czas wymieniać funkcjami, a gdy jedno jest tymczasowo nie zdolne do jej pełnienie, drugie je zastępuje, do czasu, aż nie poczuje się lepiej. Jak się wydaje, alfa nie jest najsilniejsza, a przynajmniej nie od Bety, za to posiada bardzo dobre zdolności przywódcze.

Młode alfy: Liz i Carly

Para Beta:

Samica: Lili

Samiec: -

Bety zastępują Alfy, gdy te są chore, pomagają podejmować różne decyzje, informują Alfy o różnych sprawach, pomagają zajmować się chorymi i opiekują się przede wszystkimi szczeniakami pary Alfa. Bety są znacznie silniejsze i lepiej zbudowane od alf. W gruncie rzeczy, mogłyby z łatwością zabić alfę i przejąć władzę nad watahą. Jednak tego nie robią, dlaczego? Bo wiedzą, że nie nadają się na przywódców, są kiepskimi strategami. Słowem, nie potrafiłyby nic zorganizować, chociażby pożywienia, a wataha nie chciałaby go na swojego przywódcę. Jego miejsce zająłby młodszy wilk, a taka beta znalazła by się na końcu hierarchii, dlatego woli być drugi niż ostatni. Bety i alfy posiadają, jakby swój układ, zawsze broni alfy. Można ująć, że jest rycerzem w srebrnej zbroi (z tym, że Lili nie ma swego giermka – samca). Nawet, jeśli jakiś wilk, chce się zmierzyć z alfą, w celu uzyskania władzy, najpierw musi zmierzyć się z Betą. Nawet, jeśli ją pokona, będzie tak słaby, że alfa z łatwością sobie z nim poradzi.

Wilki Gamma: Ania, Luke, Ariada, Disza

Wilki słabsze od Bety, ale swoimi umiejętnościami mogą dorównywać alfą. Przeważnie obejmują jakieś ważne stanowisko (pracę) w watasze, poleconą im przez alfę, którą wykonują z wielką starannością. Niekiedy uznawani za podwładnych Bety, czasem ich bronią, jak bety alfy.

Wilki Delta: Brandy, Maks, Hyoko

Wilki słabsze od Gammy, ale to nie znaczy, że są beznadziejni. Zazwyczaj są dobrymi wojownikami, głównie ze względu na swoje posłuszeństwo wobec przywódcy oraz spryt, wykorzystywany w pojedynkach. Bardzo pomocni, posłuszni Gammom (oraz wyższym rangom).

Wilki Etta: -

W walce radzą sobie średnio, zazwyczaj nie przepadają za pojedynkami, a walczą tylko gdy jest to konieczne (w przeciwieństwie do Epsilionów, którzy nie walczą w ogóle), ale w jakimś niewielkim stopniu sprawia im to przyjemność. Do tej grupy należą wilki, które posiadają zdolności artystyczne i chcą zapewnić jakąś rozrywkę w watasze, np: Muzyce, Wokaliści, Malarze czy Poeci. Ich głównym zadaniem jest organizowanie wszystkiego na poszczególne świata watahy, pod okiem Alfy lub Bety.

Wilki Epsilion: Mey, Rynthis

Praktycznie najsłabsze wilki, za to bardzo mądre, przez co nie dogadują się z roześmianymi Omegami. Nie uczestniczą w zbyt wielu walkach, ale świetnie odnajdują się w innych rolach, np. Szamani, Medium, Wróżbici czy Alhemicy. Niekiedy ze względu na swoją inteligencję chcieliby zając miejsce alfy, ale zdają sobie sprawę, że w starciu z samą Betą nie mają szans.

Wilki Omega: -

Omega to najsłabsze ogniwo w stadzie. Nie nadaje się do pełnienia, tak właściwie żadnej funkcji, poza polowaniem, na które i tak rzadko jest puszczany. Każdy wilk może się z byle jakiego powodu na nim wyżywać, bez ponoszenia konsekwencji (chyba że go zabije). Omegi, to głównie tacy żartownisie, którzy chcą rozbawić watahę, nie mają prawa spotykania się z alfami.

Szczeniaki poza hierarchią: Yuni

Za szczeniaki są uznawane

Wilkołaki  - 4 - 5 lat

Volfy - 1 - 2/3 lat

Inne postacie:

- Wilkołak Roxanna (załozycielka watahy) [*]

- Wilkołak Korra (Kirra) [*]

- Wilkołak Sara i Wataha Dnia i Nocy

- Organizacja SCAR

- Kotka Yui

- Srebrny Lis

- Jaguar [*]

- Wilk Rooter (syn jaguara)

- Wilkołak Kai (Dany)

- Volf Roxy [*]

- Lew i wilk Boomie (patron)

- Lwiątko Saria [*]

- Lwica Laari

- Lew Kowu

- Volf Nyxiern

- Zajączek Lili

- Nocna Furia Lisa

- Ghoul Iza

Więcej: http://magicznawatahazcm.blogspot.com/

Wataha Królewskiej KrwiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz