3- Kalp Makarası-

30 16 7
                                    

          Evet.
     Gelmesi  vardı onun, sevmesi de vardı ama durması yoktu. Beklemesi yoktu. Zaman geçti. Kelimeler boğazda, yaşlar gözlerde kaldı,  herşey bitti. Zaten gel, bekle denmemişti. Sev de denmemişti. Şu maviliğin altına, onca acıyı yükleyen kalbe küçücük halimizle sığamadık sözler ifade edemezken bizi. Bakışlar, acılar, kıskançlıklar, gözyaşları ve nefret konuşurken...
               
                ********************
 
      Adalet yoktu zaten şu kalp işlerinde. En haketmeyenle bir olurken , aynı havayı  ciğerlerine hapseserken. Ve birşey yokmuş gibi yaparken. Bir zamanlar o havayı hapsettiğin  ciğerlerinde acı ve gözyaşları hapsolmuşken. Dinlerken yedi güzel adamı anlamak her sözü, kendinde görürken dinlediklerini...

                 *********************

      Bulutlara hapsolmuşken, biz benzetmedik ya onları kendimize zaten, onlar bize özenip bir adam yüzünü, bir kalp  oluştururlarken...
       Bir uçurtma olduk ya sonunda, ne tarafa eserse o tarafa sürüklenen, dinmek bilmeyen , yüzüne çarpan rüzgara karşı gelemeyen. Her zaman bulutların arasında kalmayı başaran.
      
               **********************

       Anlamıştık ya sonunda  ne  tarafa eserse essin, dinmeden rüzgarı yüzümüze çarpanın bizi gökyüzüne bırakan, uçurtmamızın ipini  kalp makarasına saran olduğunu... Bizi gökyüzüne bırakan da artık anlamıştı kalp makarasından uçurtmamızın ipini kopardığımızı.

                *********************

İyi okumalarrr .    
Umarım begenmişsinizdir.  :) ;)

Haa , Bİraz BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin