4-Aslında Birşey Var Bilmen Gereken-

26 14 9
                                    

     Vazgeçiyorum. Bitiyorsun galiba  artık. Sesin gelmiyor kulağıma. Sende gelmiyorsun zaten artık rüyalarıma. Olmuyor silmesemde ben seni. Sen önümde yürüyorsun evet. Sen arkamda yürüyorsun evet ama sen yürümüyorsun ki yanımda...

              **********************

     Aynı gökyüzüne bakıyoruz evet ama ben gökyüzümü biraz daha mavi görüyorum senden. Aynı havayı soluyoruz evet ama ben çok daha derin bir nefes çekiyorum içime... Senin kökünü içime çeker gibi sanki. İçimde tutuyorum hatta bazen nefesimi. Senin kokunu içime çekmişte , kaybetmemek için nefes vermez gibi....

               **********************

      Düşünmüyorum mesela seni artık. Kimsin ki sen? Aklıma bile gelmiyorsun hatta. Merak etmiyorum ki seni, umursamıyorum. Kokun  gelince burnuma, yönümü değitiriyorum hemen. Gördüğüm zaman seni, başka birşeylerle ilgileniyorum hemen . Hem yazmıyorum artık seni. Dedim ya düşünmüyorum bile. 
Okuduğum şiirlerde sen yazmıyorsun artık. Dinlediğim şarkılarda senden bahsetmiyormuş zaten.Bu şarkıda sen değilmişsin mesela.
   

     Yaktığın sönmedi hala 
     Kimseyi sevemiyorum 
     Beni sana kattığın belli değil mi 
     Sebebi bilemiyorum 
     Aklımda bir tek sen varsın 
     Ben senden istediğimi kimseye diyemiyorum 

      Yormadan sormadan seveceğim seni sadem 
       Gönlüme sarmadan ya buna var mı müsaaden 

        Hiç durmadan yorulmadan 
       Seni bekleyeceğim zaten 
        Evime düşen bir kaç saç telin olmadan 
        Ya buna var mı müsaaden 

      Yüzümde çizgilerin var 
      Yüzümde bembeyaz tenin 
      Hala yapayalnız yattığım farkedilir mi?
    
    Kendimi kandırmıyorum anlayacağın artık....

              *********************

      Haa, birde  yazı yazarken senin adının baş harfini daha güzel yazmıyorum  ki kelimelerin içinde o da nerden çıktı...

                *********************

       Aslında birşey var bilmen gereken. Şuan yalan söylüyorum sana.

                ********************

     İyi okumalar umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote yapmayı unutmayın...

Haa , Bİraz BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin