Chapter_4

65 10 0
                                    

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Άλλη μια μέρα σ' αυτήν τη μουντή πόλη. Το σαββατοκύριακο πέρασε σχετικά γρήγορα και εκπληκτικά ήρεμα καθώς δεν έγινε τίποτε το ιδιαίτερο και μπορώ να πω πως δε με ενοχλεί καθόλου.
Βγάζω τα ακουστικά από τα αυτιά μου και τα φυλάω μαζί με το κινητό μου στην τσάντα μου καθώς κάνω την είσοδο μου στο προαύλιο του σχολείου. Βλέπω από μακριά την Όντρεϊ να με χαιρετάει και αφού λέει κάτι στην παρέα της έρχεται προς το μέρος μου.

''Καλημέρα Έβελιν" μου λέει χαμογελώντας και μου δίνει μια γρήγορη αγκαλιά.

"Καλημέρα" της χαμογελώ ευγενικά. Καλά αυτή η κοπέλα έχει πάντα όρεξη. Δε θα τους καταλάβω ποτέ αυτού του είδους τους ανθρώπους.

"Πρώτη ώρα έχω ιστορία οπότε θα είμαστε στην ίδια τάξη. Θες να κάτσουμε μαζί;" με ρωτάει καθώς προχωρούμε προς το εσωτερικό του σχολείου.

"Δεν έχω θέμα, αλλά η παρέα σου;" Τη ρωτάω διστακτικά

"Αρχικά δε θα 'ναι μαζί μας και δεύτερον σιγά τους βλέπω κάθε μέρα όλη μέρα. Δεν θα πάθουν κάτι. Αντε και στο διάλειμμα θα σε πάω να τους γνωρίσεις." μου λέει γρήγορα με ενθουσιασμό και είμαστε ήδη μέσα στην τάξη περιμένοντας την καθηγήτρια της ιστορίας. Μισώ την ιστορία!
.....

Η πρώτη ώρα πέρασε βαρετά και με το που χτυπάει το κουδούνι η Όντρεϊ με πιάνει απ το χέρι και με οδηγεί γρήγορα στο προαύλιο.

"Καλά θα τα συμπαθήσεις πολύ τα παιδιά και είμαι σίγουρη πως θα τους αρέσεις." μου λέει καθώς πλησιάζουμε στο πίσω μέρος της αυλής.

"Εδώ αράζουμε τα διαλείμματα" μου εξηγεί η Όντρεϊ και φτάνουμε μπροστά τους.

"Παιδιά απ εδώ η Εβελιν, Έβελιν από εδώ... τα παιδιά'' λέει και αρχίζουν να μου συστήνονται

''Μαίρη, χάρηκα'' μου λέει μια γλυκιά κοπελίτσα λίγο πιο κοντή από μένα με ξανθά μαλλιά και μου δίνει το χέρι της και φυσικά ανταποδίδω στη χειραψία.

''Είμαι ο Τζόναθαν'' λέει το όμορφο αγόρι με τα καροτί μαλλιά και μου τείνει για χειραψία.

Ύστερα ακολουθεί το αγόρι με τα καστανά μαλλιά... φαίνεται γνωστός.

''Άιζακ'' λέει και τείνει κι αυτός το χέρι του καθώς συνοφριώνεται.

''Κάπου σε έχω ξαναδεί εσένα'' λέει και μετά κοιτάει τον... μμμ ναι τον Ίαν. Είναι και αυτός εδώ, τον είχα ξεχάσει.

New Kid On The BlockWhere stories live. Discover now