Συνέχεια...
"Τι έγινε Έβελιν; με φοβάσαι;" ρώτησε πλέον ψιθυριστά.
Από τη μία πραγματικά φοβάμαι δεν τον έχω ξαναδεί ετσι... απ την άλλη αυτήν την ανατριχίλα έχω να την νιώσω καιρό."Εγω; bitch please εσένα; δεν με επηρεάζεις ούτε στο ελάχιστο;"
Είπα περισσότερο στον εαυτό μου προσπαθώντας να το πιστέψω."Μμ μαλιστα" Είπε και πέρασε ξυστά τον αντίχειρα του από τα χείλη μου κάνοντας όλο τον φόβο να εξαφανιστεί και το μυαλό μου πλέον κενό καθώς πλησίασε περισσότερο αν ήταν καν δυνατό κοιτάζοντας έντονα τα μάτια μου.
Τα χείλη του απείχαν πλέον λίγα εκατοστά από τα δικά μου και η καρδιά μου ήταν έτοιμη να σπάσει απ την αγωνία.
Θεέ μου ας μην με φιλήσει!
Μη με φιλήσεις, μη με φιλήσεις διάολε!
Ε τότε κάνε κάτι!
Πετάχτηκε η φωνούλα μέσα μου.
Δ-δεν μπορώ
Είχα μείνει ακίνητη και πλέον δε μπορούσα να κουνήσω.
Το μυαλό μου ήταν εκτός λειτουργίας.
Η αναπνοή του χτυπούσε τα χείλη μου και τα μάτια του ήταν χαμένα στα δικά μου.
Γιατί δεν κάνει κάτι, οτιδήποτε;Τελικά αυτό που διακόπτει την ήσυχη στιγμή μας ήταν η δόνηση που λογικά ερχόταν από την κωλότσεπη του τζιν του.
Έδειξε λες και ξυπνούσε από λήθαργο και έτεινε το χέρι του να πιάσει το κινητό του.
Συνήλθα και γω απότομα και κοιτούσα αλλού κάνοντας πως δεν ακούω."Πρέπει τωρα; βιάζεσαι; καλά καλά έρχομαι" Είπε στην αρχή με δισταγμό και ύστερα με αγανάκτηση.
Εγώ είχα καθίσει στην άκρη του κρεβατιού και κοιτούσα για άλλη μια φορά τα παπούτσια μου.
Άνοιξε την πόρτα και ύστερα ένιωσα το βλέμμα του πάνω μου.Μετά από λίγο πέταξε ένα "Πρέπει να
φύγω" μέσα απ τα δόντια του και με αφήνει μόνη στο δωμάτιο. Ξανά...****************************
Ίαν 's pov. (Για να δούμε)
Στρίβω στη γωνία κι φτάνω έξω από τη γνωστή ξύλινη πόρτα της μονοκατοικίας.
Χτυπώ δύο φορές και περιμένω."Συνθημα" ακούω τη φωνή του Άιζακ από μέσα.
"Άνοιξε ρε μαλακα που θες και σύνθημα" λέω αγανακτισμενα. Τι θα κάνω με αυτόν δε ξέρω!
"Νταξει ρε Ίαν είπα να το κάνω πιο μυστήριο μη μας φας κι ολας" Είπε ενώ έκλεινε την πόρτα πίσω μου.
Περπάτησα προς το εσωτερικό και βρήκα τους άλλους 3 να περιμένουν καθίσαμε και οι 5 και άνοιξα το στόμα μου πρώτος.
YOU ARE READING
New Kid On The Block
Mystery / ThrillerΗ Έβελιν είναι μια 17χρονη μαθήτρια που αναγκάζεται να μετακομίσει σε μια καινούρια άγνωστη πόλη για εκείνη. Κρατάει αρνητική στάση στο θέμα "μετακόμιση" και το μόνο που θέλει είναι να συνεχίσει την φυσιολογική απλή ζωή της στο Σαν Φρανσίσκο απ όπου...