Capitolul 8

4.3K 144 9
                                    

El o astepta in fiecare dimimeata sa mearga impreuna, dar imediat ce ii vedea cineva el plecaca inainte. Ea il intelegea, deci mergea oricum cu el. Seara facea la fel.
Au tinut.o asa timp de 2 saptamani. Andrei devenise suspicios deci se gandi sa il urmareasca pe Alex.

-Esti un las.

Imediat ce il auzi pe Andrei, Alex isi trase mana de langa Anca.

-Vai...ce indragostit esti. Tu nu vezi cat de urata este? Sau...aaa scuze uitasem asta e a doua saptamana. Se pare ca ai castigat pariul.

-Nu ma mai intereseaza nici un pariu. O iubesc cu adevarat.

-Minti.

-Ba nu.

Atunci Andrei se duse la Anca si o impinse cu putere intr.un copac. Isi pierdu cunostinta. Imediat ce se intampla asta Andrei fugi. Ionut suna repede la politie.

-L.am vazut cand a impins.o, zise Ionut aratand spre Alex.

-Nu e adevarat. Eu o iubesc, cum sa ii fac asa ceva?

-Cati ani ai? Il intreba politistul pe Alex.

-21

-Si ea?

-14

Imediat dupa aceste cuvinte venii o ambulanta. Politia îl ridica pe Alex.
Anca ramase in coma 2 luni. In timpul asta Alex primi 4 ani de inchisoare. Acesti 4 ani nu fusese doar din cauza Ancai. "Prietenii" lui avusesera grija ca politia sa afle mai multe lucruri despre Alex.

Trecusera 9 luni de cand nu o mai vazuse pe Anca. Ii era dor de ea. Nici macar nu stia daca isi revenise.
Ar fi vrut ca ea sa stie un singur lucru de la el:
"Micuto, inca te iubesc!"

Micuțo, încă te iubesc!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum