გამთენიისას ჩამეძინა და სკოლაში წასვლა დავაგვიანე,ბიოლოგიის გაკვეთილზე შევედი და მასწავლებელს მოვუბოდიშე.
ტელეფონა დაივიბრირა და გავხსენი.
ჯიმინი:ეეი სად ხარ?სკოლაში დავაგვიანე?
ნაიჯოლი:ჰო ჩამეძინა.
ჯიმინი:გაკვეთილის მერე დერეფანში გნახავ.XXX
-ბიოლოგია არ არის მარტივი საგანი.ეს სრულ სერიოზულობას მოითხოვს.-ამბობს მისის ჩო.-აქ სხედხართ მომავალი ექიმები,ფსიქოლოგები,დედები, მამები.სავალდებულოა გქონდეთ ზოგადი განათლება ბიოლოგიის სფეროში.ეს ხომ თქვენს ორგანიზმს ეხება,თქვენს სხეულს.-და ამით დასძინა,შემდეგ კი ახალი გაკვეთილის ახსნა დაიწყო.
საათს ყოველ ნახევარ წუთში ვუყურებდი,მაგრამ დრო ისე ნელა გადიოდა ასე მეგონა ბიოლოგიის გაკვეთილი მთელი ცხოვრება გაგრძელდებოდა.
-სადმე გეჩქარებათ მის ლი?
-უკაცრავად?-შევეკითხე მასწავლებელს.
-შეგამჩნიე რომ საათს წამდაუწუმ უყურებთ.მშვიდობაა?გაგათავისუფლებ თუ გინდა.
-არა არა,ყველაფერი რიგზეა მის.
-კარგი.-გაკვეთილის ახსნა განაგრძო.გაკვეთილი როგორც იქნა დასრულდა.
ჯიმინს შავი მოსაცმელი,თეთრი მაისური და ჯინსის ვიწრო შარვალი ეცვა.თმა ქერად ჰქონდა შეღებილი,მისი ღიმილი კი კვლავინდებურად თვალისმომჭრელი იყო.
მოვიდა და ჩამეხუტა,მეც ჩავეხუტე.
ცოტა ხნით ვისაუბრეთ და შემდეგ კვლავ გაკვეთილზე შევედი.საღამო ხანს მე და დედამ ვივახშმეთ და ტელეფონმაც დაივიბრირა.
ჯიმინი:რას აკეთებ?
ნაიჯოლი:ვვახშმობ.
ჯიმინი:გავისეირნოთ?
ნაიჯოლი:კი.
ჯიმინი:გამოდი.XX
პარკი გარეთ მელოდებოდა,მანქანით არ ყოფილა,ფეხით გავისეირნეთ.
ჯიმინმა პირი გააღო რაღაცის სათქმელად თუმცა არაფერი თქვა.
-მგონი რაღაცის თქმა გინდა.-ვუთხარი გამომცდელად.
-ჰმმ..მე...
-გისმენ.
-ჩიკაგოში მიწევს წასვლა ტურნეზე.-დავნაღვლიანდი.
-რამდენი ხნით გაგრძელდება?
-ორი თვე...
ორი თვე ძალიან დიდი დრო იყო,ხელები წელზე შემოვხვიე და ჩავეხუტე.
-მომენატრები,მალე ჩამოდი..
-მონატრებასაც ვერ მოასწრებ ისე მალე დავბრუნდები.
მერე სახლამდე მომაცილა და წავიდა.მისი თუითმფრინავი დილით 5-ზე მიფრინავდა.გადავეყვიტე რომ გამეცილებინა.
მაღვიძარა დავაყენე 4 საათზე და დავიძინე.
YOU ARE READING
ნაიჯოლი
Fanficნაიჯოლი არის 16 წლის გოგონა რომელიც ყვება მისსა და ცნობილი კ-პოპ მომღერლის დრამატულ ურთიერთობაზე.ის თავისი დღიურის მეშვეობით მოგვითხრობს თავის სასიყვარულო დრამაზე,რომელიც გულგრილს ნამდვილად არ დაგტოვებთ.