ნაიჯოლის P.O.V.
ჯიმინს დედა გავაცანი,შემდეგ კი მან რესტორანში წამიყვანა.ულამაზესი ადგილი იყო.
ლურჯი შლეიფებით იყო მორთული ყველაფერი.ჩვენი მაგიდა ბუნებაში იდგა,ორკაციანი მაგიდა,შამპანური,სანთლები და მუსიკა.მთვარე კი დღეს საოცრად ლამაზი იყო,სტაფილოსფერი ელფერი დაჰკრავდა.
ჯიმინს შავი სმოკინგი ეცვა-მე კი ლურჯი მოტკეცილი მუხლამდე კაბა,ზურგთან ჩახსნილი.ვვახშმობდით და ვსაუბრობდით.ჯიმინმა ჩემი ხელი-ხელში აიღო და სკამიდან ამაყენა.მერე ჩაიმუხლა და ჯიბისკენ წაიღო ხელი.
-ნაიჯოლ.
-მე...
-ბეჭედს არ გჩუქნი.არ დაგაჩქარებ.ეს სამაჯურია ჩვენი ერთიანობისთვის.-ამოიღო და ხელზე გამიკეთა.-თანამახარ ვიყოთ ერთად იქამდე სანამ დაქორწინებას არ გადავწყვეტთ-გაეცინა და თავი ჩაწია.
მეც გავიცინე-კიი თანახმავარ-ფეხზე ავაყენე და ვაკოცე.
ცოტახნით ვიყავით ასე ერთმანეთზე მიკრულები,ვეხუტებოდით ერთმანეთს.თავი მის მკერდზე მქონდა მიდებული და შემდეგ მან საცეკვაოდ გამოიწვია,ნელ ვალსზე.
მან ჩემი ცხოვრება გააფერადა.მიყვარდა და მასაც ვუყვარდი.ვახშმის შემდეგ მედა ჯიმინმა ცოტა გავისეირნეთ.ნიავი ჩემს თმას არხევდა და უკან მიყრიდა.მისი თმა კი ჰაეროვანი იყო ახლა უკვე შავი.
თავდავიწყებით შემიყვარდა.მან სახლამდე მომიყვანა,კოცნით დამემშვიდობა და წავიდა.
მეორე საღამოს ჯიმინის დედა გავიცანი.ძალიან სასიამოვნო ქალი იყო,თბილი,მოსიყვარულე. შავი თმა ჰქონდა და სავსე ლოყები.ჯიმინი დედას ჰგავდა.
მისი სახლი ძალიან ლამაზი იყო:ყოველ კუთხეში ცნობილი მხატვრების ნამუშევრები ეკიდა როგორიცაა ბოტიჩელი,მიქელანჯელო,პიკასო, ვან გოგი.
კედლისა და დიზაინის ფერები ერთმანეთს ეხამებოდა.მისაღებისთვის თეთრი ფერის კედელი და ყავისფერი იატაკი შეერჩიათ,სავარძლები შავ-თეთრი იყო.იქვე თეთრ მაგიდაზე ეიფლის ლეპტოპი იდგა,როგორც ჩანს ვიღაც ფავერფოინთში მუშაობდა,ფანჯარა ჩართული იყო დატოვებული.
ჯიმინის ოთახი ღია ლურჯ ფერში იყო გადაწყვეტილი,მარველის პოსტერებითა და ვარსკვლავური ომებით.
მის ოთახშიც იდგა ლეპტოპი და მუსიკალური მანქანა რომლის სახელიც არ მახსოვს,ფირფიტებს უკრავს.როგორც ჩანს Arctic Monkey-ს დიდი ფანი ყოფილა(ჩემსავით)
მისი საწოლი ორ მხრიანი იყო,წარმოვიდგინე როგორ იწვა მასზე ჯიმინი,ნეტავ რა პოზაში უყვარდა ძილი.
ტუმბოზე სეკულენტები და კაკტუსები ელაგა.როგორც ჩანს ძალიან მოსწონდა მცენარეები.
-ძალიან ლამაზი ოთახი გაქვს-ვუთხარი და თვალიერება განვაგრძე.
ერთი კუთხე მთლიანად მუსიკალური იყო,ელექტრო გიტარა,ესპანური გიტარა და როიალი ედგა.
-გიტარაზე დაკვრა იცი?
-ჰო.
გიტარა აიღო და Sing for you-ს დაკვრა დაიწყო.მისი ხმით ვტკბებოდი.საწოლზე ჩამოვჯექი და მას ვუცქერდი.ფიქრებით მთლიანად მასთან ვიყავი.
ბოლოს დაკვრა დაასრულა და გვერდით მომიჯდა.
ჩვენი თვალები ერთმანეთს შეხვდა,უხილავი ძაფები გვაკავშირებდა,ის ნელ-ნელა მიახლოვდებოდა და ჩემს ტუჩებს ნაზად შეეხო.მისი ხელები ჩემს ზურგზე დაცოცავდნენ,ჩემი კი მისაზე.საწოლზე დავწექი,ის კი ჩემს ზემოთ მოექცა.მისი უსაყვარლესი ღიმილი მამხნევებდა.ის ისეთი სექსუალური იყო.ტუჩი მოვიკვნიტე და მან ისევ მაკოცა.
ჩემი ბლუზის ღილებს გახსნა დაუწყო,მე კი მას მაისური გადავხადე,მას საოცარი პრესი ჰქონდა,კუბიკები ედო..
და ბოლოს მან ეს გააკეთა.შარვლის ღილი გამიხსნა და ჩვენ შორის კავშირი გაჩნდა, ეს თავბრუდამხვევი გრძნობა იყო ჩემსა და მას შორის.
ჩემს თვალზე ცრემლი გაჩნდა.ლოყაზე ჩამომიგორდა და თვალები დავხუჭე.
ჯიმინმა ჩემი კისრიდან თავი ასწია და ცრემლი შეამჩნია.
-ყველაფერი რიგზეა?-გვერძე გადავიდა და ჩამიხუტა.
-ჰო.-მას უფრო მჭიდროდ ჩავეხუტე და ვაკოცე.
ცოტა ხანში ასე ერთმანეთზე მიკრულებს ჩაგვეძინა.როცა გავიღვიძე ჯიმინი გვერდით არ მეწვა.ჩემი შორტი და ჯიმინის პერანგი ჩავიცვი,შემდეგ კი დაბლა ჩავედი.
სამზარეულოში ჯიმინი ტრიალებდა,ალადუკები გამოეცხო და მაგიდაც გაემზადებინა.
მასთან მივედი და ვაკოცე.
-დილამშვიდობისა ბეიბი დოლ.
-დილამშვიდობისა თოჯინა.შენთვის ალადიკები გავაკეთე.-ბოლის ყავა ჩამოასხა და მაგიდისკენ მიმიწვია.
ჩემს თეფშზე თაფლმისხმული სამი ალადიკი და მარწყვი იდო.
-ერთი სული მაქვს დავაგემოვნო.
-რაღას უცდი-ერთი ნაჭერი ჩამოჭრა და ჩანგლით მაჭამა
-მმმ...უგემრიელესია.
მერე მეც ჩამოვჭერი და მას ვაჭამე.
-ჰმმ..რაღაც აკლია.-თვალები გააფართოვა და მაცივრიდან კრემმუსი გამოიღო.მერე ტუჩებზე წამისვა და მაკოცა.ისე სწრაფად გააკეთა ვერც კი გავიაზრე რამოხდა.
-აი ასე უფრო გემრიელია-გაიცინა.
-ახლა მიყურე-კრემმუსი წავართვი და მთელს სახეზე მოვისვი.
-ხომ კარგი კარგი-იცინოდა და ჩამეხუტა რომ სახეზე მეც გადმომდებოდა-მეც ვიცინოდი.
ბოლოს მუცელზე მიმიღუტუნა და ისტერიკული სიცილი ამივარდა.
საოცრად მხიარული იყო.ჩვენ სკოლაში ერთად წავედით. პირველი ინგლისური მქონდა რომელიც მასთან ერთად მიტარდებოდა,ერთადერთი გაკვეთილი რომელზეც მასთან ერთად ვიჯექი.
-ნაიჯოლ,დირექტორი კაბინეტში გელოდება-მითხრა მისის დიმ.
-მე?რახდება?
-თავად გაარკვიე გეთაყვა.
გაკვეთილიდან გასვლის ნებართვის ფურცელი მომცა და გავედი.🙌მაპატიეთ რომ დავაგვიანე დადება უბრალოდ თითქოს ხასიაძე არ ვიყავი და თან ამ უხასიათობის გამო იდეა არ მომდიოდა.ალბათ ცუდად ვწერ არა?არ მყავს ბევრი მკითხველი. მაპატიეთ რომ ვერ დაგაინტერესეთ.შევეცდები უკეთესად ვწერო.მადლობა შენ ვინც ამას კითხულობ ძალიან მიყვარხარ და შენ მე მაძლევ მოტივაციას გავაგრძელო წერა.
Luv U Babe
YOU ARE READING
ნაიჯოლი
Fanfictionნაიჯოლი არის 16 წლის გოგონა რომელიც ყვება მისსა და ცნობილი კ-პოპ მომღერლის დრამატულ ურთიერთობაზე.ის თავისი დღიურის მეშვეობით მოგვითხრობს თავის სასიყვარულო დრამაზე,რომელიც გულგრილს ნამდვილად არ დაგტოვებთ.