ნაწილი 8

109 4 6
                                    

ჯიმინმა ორ ოთახიანი ბინა იყიდა,ეზოთი და აუზით.სახლის გარეთა კედელი თეთრ ფერში გადაეწყვიტათ,ფანჯრებზე კი ყვავილები იყო გადმოკიდებული.
აუზი საშუალო ზომის იყო,იასამნისფერი კაფელითა და რკინის კიბით. ეზოს დასავლეთით გვირილები იყო დარგული ხოლო სამხრეთით ვარდები.სახლის გვერდითა მხარეს ლურჯ სახურავიანი ფარეხი აეშენებინათ და მის გვრდით ვარდისფერ ყვავილებიანი ხე იყო დარგული.მე მას გაზაფხულის ხეს ვეძახდი რადგან ყოველთვის გაზაფხულზე ისხამდა ყვავილებს რომელსაც ვარდისფერი ფურცლები ჰქონდა.ხოლო ქარის დროს ამ ვარდისფერ საბანს- წვიმასავით აფრქვევდა მთელს ეზოს.

გარეთ თბილი ნიავი უბერავდა რომელიც ჩემს თმას არხევდა.ვიდექი ღამის სიბნელეში რომელსაც მხოლოდ სავსე მთვარე ანათებდა,ვარსკვლავებით მოჭედილი ცა კი მას იდეალურ იერს აძლევდა.

ჯიმინი უკნიდან მოვიდა და მუცელზე ხელები მომხვია,თავი კი მხარზე დამადო.მისი შეხებისას გულში სითბო ჩამეღვარა თავი გადავწიე და ლოყაზე ვაკოცე. ის ისეთი თბილი იყო,ისეთი მგრძნობიარე.არვიცი მის ასაღწერად არასოდეს მეყოფა სიტყვები.სრულყოფილება.

-არგინდა აუზში ჩავიდეთ?-შემომთავაზა მან.
-მინდა.

როცა იმ ოთახში ავედი სადაც მე და ჯიმინს უნდა დაგვეძინა იქაურობა რაღაც არაამქვეყნიურად ლამაზი იყო. კედლები ლურჯ ფერებში გადაეწყვიტათ და კედლებსა და ჭერზე ვარსკვლავები იყო მოფენილი.პლანეტები და მთვარე. ეს უბრალოდ ულამაზესი სანახაობა იყო.განსხვავებული.

მარჯვენა კუთხეში კარების გვერდით საწოლი იდგა რომელზეც ორნამენტებიანი პლედი ეფარა,ბალიშებს სხვადასხვა ფორმა ჰქონდა. ორი ბალიში მე და ჯიმინს გვგავდა. თვალებს არ ვუჯერებდი. საწოლის თავზე კი ვინსენტ ვან გოგის ვარსკვავიანი ღამე ეკიდა. თვალისმომჭრელად ლამაზი იყო. როგორ შემეძლო მისთვის ამ ყველაფრისთვის მადლობა გადამეხადა? ამ სრულყოფილებისთვის.

ცოტა ხანში ჯიმინი ამოვიდა და ჩამეხუტა ზურგიდან.
-ჩემო პატარა მალე მოემზადე.
-ჰო.-სიჩუუმე-მარწყვო არგინდა დღეს ნამცხვარი გაგიკეთო?
-ოუუ,მარწყვი?მინდა-ჩაიფხუკუნა.

ცოტა ხანში საცურაო კოსწიუმი ჩავიცვი და ჯიმინს შევუერთდი.
ის ჩემკენ ნელა მოიწია და მაკოცა. მერე მისმა ხელებმა ქვევით დაიწყეს ჩაცურება და მე მის მუცელზე აღმოვჩნდი მიკრული.ხელში ვყავდი აყვანილი და ვნებიანად მკოცნიდა.მერე ჩავყვინთეთ და წყალში კიდევ უფრო ვნებიანად მაკოცა,მისი ენა დასრიალებდა ჩემი ენის გვერდით.არაჩვეულებრივად იცოდა კოცნა. ბოლოს შევნიშნე რომ ჩემი ბიკინის ზონარი გაეხსნა და ის და მე ერთმანეთს დავუკავშირდით.ერთნი ვიყავით მთვარიან ღამეში მე ის და მთვარე.ხელი თმაში შემიცურა და კიდევ უფრო ძლიერად და ვნებიანად განაგრძო.

მოემზადეთ ფინალისთვის.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ნაიჯოლიWhere stories live. Discover now