Z pohledu Caroliny:
Dnes je to pět měsíců od okamžiku, co jsem si vzala za muže Christiana. První měsíc byl hodný a příjemný společník, ale čím déle s ním jsem, tím je mrzutější. Snad každý den s ním spím, protože království potřebuje následníka trůnu. To je důvod, proč je tak mrzutý. Už abych byla těhotná. Unavuje mě to čímdál tím víc. Chci konečně využít postel ve své komnatě jindy než přes den, když jsem unavená.
Dnes mě čeká lékařská prohlídka a představení novým poradcům. Hned po svatbě se totiž Christian stal králem a za měsíc umřel můj tchán, jako by to tušil. Tudíš si můj choť zvolil nové poradce a dnes mi jako královně Dánska mají být představeni. Vlastně jenom jeden. Ten zbytek jsou nedůležití úředníčkové, kteří nejsou tak podstatní.
Vzbudila jsem se dnes dříve než Christian a tak jsem si ho mohla důkladněji prohlédnout. Má hezké sitě modré oči, které jsou teď zavřené, a špinavě blonďaté vlasy, které mu věčně padají do obličeje. Jelikož ještě spí, má vlasy roztomile rozcuchané. Jednodenní strniště mu pomáhá k tomu, aby vypadal starší. Jinak je hubené postavy.
V těchto myšlenkách jsem znovu usla...Z pohledu Christiana:
Probudil jsem se s pocitem, že mě někdo sleduje. V pokoji byla jen má žena, která spala bokem otočená ke mě. Takže buď se mi to jen zdálo, nebo si mě prohlížela jak spím...
No vlastně jsem si ji taky zatím moc neprohlédl. Zavřené oči má oříškově hnědé. Teď jsou navíc překryty dlouhou hradbou řas. Přes tvář jí spadají neposlušné lokny světle hnědých vlasů. Postavou je malá a drobná. Vzhledem ke své postavě má celkem velká ňadra. Když se to tak vezme, je to ideální manželka, kterou mi všichni závidí.
Dnes jí budu představovat svého nového poradce, tak doufám, že jí bude připadat stejně příjemný jako mě.
Mám ještě hodně práce, takže už budu muset vztávat a ona se mnou. Taková už jsou pravidla společného nocování.
Začal jsem ji budit svými polibky, ale ona místo aby se vzbudila mi napůl ve spánku začala polibky vracet. To jsem si nechal líbit a chvíli jsem se s ní líbal, ale potom jsem ji začal hladit a ona se vzkutku vzbudila. Byla tak roztomilá když se styděla. Teď už se ale nestyděla tolik jako dříve. Zvykla si na to, že si ji často prohlížím.
Když jsme vztali, zazvonili jsme a přišli nás obléci sloužící.
Po snídani jsem Carolině políbil ruku a šel se věnovat úřadování.
ČTEŠ
KRÁLOVSKÁ AFÉRA
Ficción históricaOna je ženou dánského krále. On je pouze muž, který se náhodou dostal do služeb jeho veličenstva jako rádce.