Prolog

91 10 0
                                    

Był piękny słoneczny dzień. Dzieci biegały po parku, zakochane w sobie osoby spacerowały lub siedziały na ławeczkach mówiąc sobie milutkie słowa. Starsze kobiety pilnowały swoich wnuczków. Tak też było w przypadku małego i uroczego Jimina...

Jimin bawił się na placu zabaw, kiedy zobaczył  pierwszy raz nieznajomego chłopaka. Dzieciak wystraszył się, ponieważ to nie był zwyczajny chłopak.
Jedno oko miał czerwone, a z tyłu w cieniu było widać  rogi oraz ogon.

Chłopczyk szybciutko jak mógł pobiegł do swojej babci, aby przytulić się do niej.
–Co się stało skarbię– zapytała starsza pani Park.
– Tam stoi bzydki chłopak babciu– mocniej przytulił się do swojej babci. Kobieta spojrzała w tamtą stronę i ujrzała zwykłego chłopaka, jednak nie zauważyła innych szczegółów takich jak jego cień. Uśmiechnęła się pod nosem i pogłaskała wnuka po główce.
–Spokojnie dziecko. To tylko zwykły chłopak– odsunęła go od siebie i popchnęła go w jego stronę – idź zapytaj czy chciałby się z tobą pobawić.

Chłopiec spojrzał na babcie i powolnym krokiem podszedł do starszego. Popatrzał w jego oczy... Są normalne. Ucieszył się, że to nie żaden potwór.
–Przepraszam... Czy chciałbyś się ze mną pobawić?– zapytał i zrobił maślane oczka.
–Owszem że tak mój maluszku– uśmiechnął się starszy i już wiedział, że dzieciak i jego dusza będą jego...
Umawiali się co dzień na placu zabaw. Z dnia na dzień dzieciak coraz bardziej ufał starszemu, a on to wykorzystywał.

Jednak nie spodziewał się, że się pożądanie nowej duszy przerodzi się w miłość do chłopca...

Bóg widząc Szatana bawiącego się z dzieciakiem, wiedział że to źle wróży więc posłał Anioła Stróża, aby pilnował młodszego....

Po wakacjach Jimin w przedszkolu poznał nowego kolegę. Jung Hoseoka. Park czuł się przy nim "bezpiecznie", więc starał się przy nim być blisko. Spędzając czas z Hobim zapominał o swoim starym koledze.

I tak mijały lata... Jimin całkiem zapomniał o starym koledze... Zaczął interesować się dziewczynkami, zaczął się uczyć i spotykał się z Hoseokiem i Seokjinem. Nie wiedział jednak, że jego stary kolega to Szatan, który pragnie jego duszy i...

Się w nim zakochał...

×××
Hej guys!
Przybywam z prologiem!
Co o tym sądzicie?
Możliwe, że już jutro wstawię PIERWSZY rozdział!
Cieszycie się?
Bo ja tak!
Piszcie czy wam się podobało!
Pamiętajcie o 🌟 i 💬
~NeoMika

😈
Possessed by Satan😈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz