"Toaleta"
–Proszę panią czy mogę iść do toalety?– uniosłem rękę do góry. Nauczycielka kiwnęła ręką na tak i dała mi przepustkę. Wstałem i udałem się do wspomnianego pomieszczenia. Załatwiłem swoje sprawy i podeszłam do umywalki z zamiarem umycia rąk. Spojrzałem na kabiny w lustrze i zamarłem. Na jednej z kabin było napisane krwią "NADCHODZĘ" . Wystraszony powoli i ostrożnie odwrociłem się, ale nic nie zauważyłem. Co ze mną nie tak?
Odwrociłem się i w lustrze za mną stał chłopak. Miał blond włosy, a końcówki były przeszączone krwią; z twarzy był bardzo przystojny tylko... Jedno oko miał całe czarne z którego leciała krew. Poczułem jak moje nogi robią się jak z waty i strach, jakiego nigdy nie miałem. Bałem się odwrócić, aby nie spotkać się z nim twarzą w twarz.
–K-kim jesteś?– zapytałem jąkając się. Odpowiedziała mi cisza. Schylił lekko głowę w dół. Poczułem ból w lewej ręce. Spojrzałem na nią i wystraszyłem się jeszcze bardziej. Na mojej ręcę ujrzałem wypalony napis "Twoim koszmarem" . Spojrzałem w lustro, ale go już nie było. Szybko upadłem na ziemię i zakryłem oczy rękoma i zacząłem płakać. Wiem, że jeżeli teraz ktoś wejdzie pomyśli o mnie że zachowuje się jak baba czy coś, ale mnie to teraz nie interesuje. Boję się. Poczułem ukłucie w klatce piersiowej i przez to spojrzałem na podłogę. Było na niej napisane krwią "Nie bój się mnie baby ;)" .Rozpłakałem się bardziej i starłem napis nogą. Jak mam się go nie bać, skoro mnie nawiedza? Nie wiem kim, a raczej czym on jest. Chociaż... Przypomniałem sobie o snach, które od ostatniego czasu mnie nawiedzają... Zawsze na początku jest słowo nadchodzę , a przecież na kabinie było to napisane...
Czyli.. ON MNIE NAWIEDZA OD DŁUŻSZEGO CZASU?!Uspokoiłem się i starłem łzy. Wstałem i przemyłem twarz oraz umyłem pożądanie ranę. Nasunąłem na rękę rękaw i tak udałem się do klasy.
×××
Ohajo!
To ja z nowym i dłuższym rozdziałem!
(Chuj że jest krótki xD)
Co o nim myślicie?
Jeżeli wam się podoba to zostawcie gwiazdkę i komentarz!
Mam nadzieję że wam sie to podoba?
(W sensie że rozdział heheh)
Do następnego!
~NeoMika
4.09.2017
×××
Stwierdzam że lepiej bd pisać takiej długości rozdziały, bo po co dłuższe? Tym bardziej że w poniedziałek już do szkoły idę. Taaaa 3 gimnazjum... Ale kuwa! Trzeba być pod szkołą o 7:50 a msza (przynajmniej u mnie trzeba iść do kościoła nie wiem jak u was) jest o 9:15 -,- ... Kto to wymyślił... Szkoda...
1.09.2017
CZYTASZ
😈 Possessed by Satan😈
HororSzatan zainteresował się ludzką duszą... Duszą małego i biednego chłopca... Chłopca o imieniu.. Park... Jimin.