KageHina story /Yaoi/ (HQ)

2.6K 103 4
                                    

Szokás szerint pattog.Komolyan, hogy van ennyi energiája? És mi ő valami bolha?Már csak attól is kifáradok, hogy csupán nézem.

-Aghh...-rosszaló tekintettel fordultam el.

~Hinata~

Röpi!Röpi! Alig várom már, hogy végre elkezdhessük az edzést!Feltűnően bámult Kageyama.Vajon mit akarhatott?Nem éppen kellene rajta rágódnom.Biztos valami újabb mérgelődése.Hallottam, hogy Daichi szól, hogy most már fejezzük be a bemelegítést és kezdjük el az edzést.Kageyama volt a feladó.A hálóhoz rohantam és a labda tökéletesen a kezemhez jött.Sikeresen le is csaptam a labdát.Az edzés további része hasonlóan zajlott.Az edzés végénél megköszöntük a menedzsereknek a munkájukat.

-Köszönjük a kemény munkátokat! -hangzott el kórusban a fiúktól.Meghajoltak egyenként.Kiegyenesedtek majd az öltöző felé indultak.

~Kageyama~

Vissza mentünk az öltözőbe és elkezdtünk átöltözni.

-Hi...-belém fagyott a szó.Hinata épp a pólóját vette le.Olyan kis aranyos volt a teste.Ezektől a gondolatoktól kissé elvörösödött az arcom.
Kis ártatlan arcával kérdőn nézett rám.

-Khm...-össze szedtem a gondolataimat és lenyugtattam magam-Gyakoroljunk majd egy kicsit a folyó parton.
-Rendben!-vágta rá azonnal és az arca máris sugárzott az örömtől.

Miután elköszöntünk a többiekkel a szokásos gyakorló helyünk felé indultunk.Hinta maga mellett tolta a biciklijét.A folyó parton a hídnál lementünk majd gyakorolni kezdtünk.Ügyelnem kellett a labda magasságára, nehogy a híd aljába ütközzön vagy nehogy Hinata verje be a fejét.A plusz másfél óra gyakorlás után mindketten kimerülten rogytunk a fűbe.Már lassan kezdett is besötétedni.

-Lassan indulnunk kéne.
-Lehet de elötte..-a kis vakarcs rám ugrott.
-Te meg mi a jó francot művelsz?!-evvel az erővel le löktem magamról.
-Hát nem egyértelmű?
-Hát nagyon nem!?-amint rájött, hogy nem tudom mit akart bevágta a durcát.
-Idióta.
-Te nevezel idiotának?! Nem én ugrottam csak úgy rád.Ha akarsz valamit csináld értelmesen mondjuk így.

Oda mentem hozzá majd megcsókoltam.Meglepődött de már nem volt megsértődve.Aranyosan vissza csókolt.Amint elváltak ajkaink elvigyorodott majd rám ugrott és ott helyben el is aludt.

Yaoi & Anime one shotsWhere stories live. Discover now