Egymás mellett ültek szorosan a TV elött és videójátékoztak.Egy autó verseny közepén voltak amikor megcsörrent a telefon.
-Ah..bocs ezt fel kell vennem.-Kagami feltápászkodott majd oda sétált a telefonhoz.Felvette.Egy pár percig beszélt majd lerakta.-Nem volt fontos.-vissza ment és leült az elöbbi helyére.
-Vesztettem. -jelentette ki majd szokásos fejével hátradőlt.Kék haja szét terült a szőnyegen.
-Majd talán egyszer sikerül legyőznöd.
-Jó ez így.Én mögötted kell, hogy legyek hiszen én vagyok az árnyékod.
Kissé elpirult.Kezét az arca elött tartva válaszolt.-Rendben amíg mindig ott vagy velem.Felemelte a fejét majd a másikra nézett.Közelebb kúszott majd hassal lefelé keresztbe feküdt rajta.Kényelembe helyezte magát egy jó kis sziesztához.
-Héj, Kuroko! Ne rajtam aludj!-megfogta majd maga elé emelte.
-Mi az?-álmos tekintettel nézett rá.
-Ha aludni akarsz menjünk inkább az én szobámba.
-Ühüm...rendben.....
-Mi a baj?
-Túl fáradt vagyok ahoz, hogy feláljak.
-Hát legyen.-felkapta az ölébe majd bevitte az említett szobába és letette az ágyra.A fiú kényelmesen elhelyezkedett majd lehunyta a szemeit.Pár perc múlva kipattantak a szemei.
-Te nem jössz aludni?
-Eh én is?
-Igen.-kinyújtotta felé a kezeit.
Kissé vörösen befeküdt mellé az ágyba.
-Fordulj meg.
A hirtelen kérésre meg is fordult majd a szemébe nézett.
Egymás szemébe néztek.Kuroko közelebb hajolt majd teljes természetességgel megcsókolta.Kagami teljesen elvörösödött.
-Oyasumi.-mondta bágyadtan majd lehunyta szemeit.
-Oyasumi.
Egymást átölelve elaludtak.Ez a fanfic the_jashinist kérésére íródott.Ha vannak kéréseitek nyugodtan írjátok meg.Szívesen írok olyanról amit szeretnétek, már ha ismerem,ha nem úgy nem igazán fog menni.
/Ha durvábbat akartok írjátok oda/
YOU ARE READING
Yaoi & Anime one shots
Fanfiction(Yaoit is tartalmaz!! Olvasni saját felelősségre!) Kiirtam bár semmi olyan nagyon durva nem lesz benne a tervek szerint.Kis egy fejezetes Yaoi és Anime one shotok lesznek ebben a könyvemben. Különbőző shippjeimről avagy oc-imről fogok kis történetek...