Nicolas x Worick story /Yaoi/🔞(Gangsta)

825 23 3
                                    

Figyelem!! Kiskorúaknak nem ajánlott!Eme fejezet olyan dolgokat tartalmaz ami igazi yaoistáknak avagy egyéb perverzeknek /mint jó magam aki megírta:3/ íródott.18+-os dolgok vannak benne!!!!/nah meg barátnőm "az előző túl lightos volt" kérésére itt is van. Remélem ez már tetszeni fog the_jashinist/ Gome, gome, hogy ennyit dumáltam itt az elején.

-Végeztünk is a melóval.Mondjuk lehettünk volna gyorsabbak.
Nic kinyújtotta rá a nyelvét.
-Bleh.
-Komolyan.
Kivette a cigit a szájából majd közelebb ment hozzá.
-Hn?
Kezét a vállaira tette majd megcsókolta.Miután elengedte kissé hátrébb ment mivel a másik fél úgy tűnt nem épp rajongott az elöbbiért és kifelé kezdte húzni a kardját.
-Nn.
-Woah! Várj,Nic, ez csak egy vicc volt egy vicc.Kíméld az arcom még szükségem van rá.

-🔞-🔞-🔞-🔞-🔞-🔞-🔞-🔞-🔞-

Miután lenyugodtak hazafelé vették az irányt.A szokásos helyen, az öreg asszonynál megvették Worick cigijét majd befordultak a sikátorba. Pár perc séta után Nic megállt.

-Mi az, Nic?

Oda sétált társához majd a falnak nyomta.

-Oh, szóval vissza fizetnéd az elöbbit.-elvigyorodott-csak rajta.

Közelebb hajolt majd megcsókolta.De nem egy lágy édes csók volt ám hanem egy vad és erőszakosan szenvedélyes .Testük egyre közelebb került egymáshoz míg nem teljesen egymásnak nyomódtak.Így folytatták.Kicsit sem zavartatták magukat.A nyelvükkel vad harcot vívtak.Egy jó idő múlva ajkaik elváltak ám nem egymástól nem távolodtak el.Bele dugta az ujját a másik szájába majd ki be kezdte húzogatnia míg nyáladzani nem kezdett.Ekkor elkezdte levetkőztetni.Kigombolta az ingjét majd hanyagul félre dobta.Elkezdte szép lassan lehuzni a gatyáját is majd azt is félre dobta.Miután már csak mind a ketten alsóban voltak folytatták onnan ahol félbehagyták.Benyálazta az ujját majd szerelme seggébe dugta és elkezdte tágítani a rést.
-Ahhh..
Kihúzta ujját majd alsónemüjét lejjebb tolva farkát behelyezte.Ki be huzogatta, közben társa farkát fogta és fell le húzta,simogatta.
-Ahh..ah..ahhhh...-az egész sikátorban hangos nyögéseket lehetett hallani.Farkát kihúzta majd megcsókolta szeretőjét.A szőke megfordult.Kezével végig símította a másik kocskás hasát majd megfogta a  farkát és a szajába vette.Elősször finoman majd egyre gyorsabban huzogatta ki be  a szájából.Elengedte majd felállt. Gyors csókokat válltottak.Már tovább egyikük se bírta. Mindketten elélveztek.Ruháikat szerencsére nem lepte be a fehér sperma.Meztelen testük egymásnak simult.Eme meghitt pillanatot egy macska zavarta meg.
-Miauu
Minketten ránéztek.
-Hajj...lehet nem a legjobb hely erre.Csoda, hogy eddig nem zavartak meg minket.Gyere Nic induljunk szerintem majd otthon nyugodtan fojtathatjuk.
A másik bólintott majd felöltöztek ruháikba és eligazgatták magukon.Ahogy kiértek a sikátorból Chadoval talállkoztak össze.
-Áh fiúk épp titeket kerestelek! Lenne egy elintézni valóm számotokra.

-----------The-End------------

Nyah minna ha vannak kívánságaitok nyugodtan írjátok meg! Szívesen írok olyat amilyet szeretnétek.Ha meg nem lett olyan jó nézzétek el nekem.Nah viszlát a kövi bejegyzésig!

Yaoi & Anime one shotsWhere stories live. Discover now