Nezushi sztori /Yaoi/🔞(No.6)

524 19 1
                                    

Ez volt az utolsó alkalom amikor láttam.Szokásosan omlott vállár reggeli kócos  haja.Szemeit álmosan törölgette majd egy halvány mosolyt küldött felém.Egy lágy csókot hintett ajkaimra majd vissza bújt mellém a takaró alá.Magához ölelt és a hajam kezdte birizgálni.Mélyen nézett a szemembe és elmélyült gondolataiban.Közelebb húzódtam hozzá és fejem melkasára döntöttem,hogy halljam a szívverését.Szíve ütemes dobbanásai megnyugtatóan hatottak rám.Mosollyal fordultam felé majd megcsókoltam.Arcát végig simítottam és tovább faltam ajkait.Nem ellenezte kicsit se. Ő is viszonozta.Csókpárbajunk eredménye képpen fölém került.Helyeslésre váróan rám nézet én csupán bólintottam egyet.Szavakra nincs szükségünk.Testünk kifejezi mondandónkat.Tökéletesen értjük egymást.Legalábbis ezt hittem amig meg volt.Óvatosan húzta le pólómat majd sajátját is levette.Közelebb hajolt és apró csókokat hintett a nyakamra.Szépen lassan haladt lefelé a melkasom felé.Apró nyögésekkel támasztottam alá, hogy jól csinálja.Lassan kezét felfelé csúsztatta melkasomon és a mellbimbóimnál megallapodott.Lassan elkezdte őket dörzsölni.Becsuktam a szemem.A szám résnyire nyílt.Arcom halványan ki volt pirosodva.Elengedte őket és nyalogatni kezdte körkörösen mozgatva nyelvét.Mikor kellően megnedvesítette eltávolodott tőlük.Kinyitottam szemeim és várakozóan néztem fel rá.Tekintete a boxeremre vándorolt amit sikeresen le is operált rólam.Alul már megmerevedett nekem ami rá is igaz volt.Én is készségesen megszabadítottam az alsójától.Kezemet férfiasságára helyeztem majd simogatni kezdtem.Ujjbegyeim lassan csúsztak rajta végig.Nyelvemmet hozzá érintettem és óvatosan végig nyaltam.Száját apró nyögések hagyták el.Számba vettem péniszét és mozgatni kezdtem a számban.Mikor elengedtem egy nyálcsik húzódott a szám és a farka közt ezt megszakítva két ujját benyálazva a hátsó nyilásomba helyezte.Először egyet majd kettőt és végül hármat dugott be és kezdett mozgatgatni.Rendesen kitágította majd farkát behelyezte a lyukamba.Először gyengéden huzogatta ki-be majd egyre vadabb tempóra váltott.Először apró majd egyre hangosabb nyögések jöttek ki a számon.Éreztem h mindjárt elmegyek ám ő megelőzött engem és belém élvezett el.Férfiasságát kihúzva csöpögött  belőle a fehér anyag.Nem bírtam tovább én is elmentem.Élvezett nyalta le a nedveimet a férfiasságomról.Fekete haja elöre hullot majd egy apró mozdulattal füle mögé tűrte.Amint már nem talált felesleges dolgot a nemi szervemen elégedetten mellém huppant majd egy mosoly kiséretében elaludt engem ölelve.Mikor már hajnalodott vettem észre, hogy én is elaludtam.Egy takaró volt rám terítve ami egész eddig melegen tartott.Magam mellé tekintettem ám ott már csak hült helyét találtam.Elment,itt hagyott.Jól meg voltunk,szerettem,de ő itt hagyott.Első és egyben utolsó alkalmunk volt mikor testünk eggyé olvadt és teljesnek éreztem magam.....

-----------The-end------------

Yaoi & Anime one shotsWhere stories live. Discover now