Tadam! Nah most mindenki tudja mi fog következni! Egy idióta elő szó! Naná, hogy igen! Mert az kell.Szval gyerekek magukat innen távolt tartani! Erős lelki sérüléseket szerezhettek! De ti döntitek el! Nyah akkor bocsánat a sok várakozásért de nem igazán tudok határt szabni h mikor jön az ikhlet.Egyszer csak van azt kész! De itt is van végre valahára eme csodás yaoi Doncsika17 kérésére! Jó olvasást remélem megfelel az igényeidnek! Jah végszóként még mindig lehet kérni. Ugyan azok vonatkoznak rá, mint eddig nem írom le minden alkalommal.Na pussz 💞😘
Rád tekintek eme sötétségben.Lehajolok hozzád arcodhoz érek.Kezemmel finoman végig simítom.Érintésemre össze rezzen, mint egy kis egér.Mily ártatlan tudatlanságban élsz.Eddig nem mutatták meg mi is valójában a valóság.Eme komor sötét világ.Ártatlanságodat elutasítja.Hozzád nem méltó a valóság.Óvatosan elfekszik a kopott ágyon.A hűs lepedőhöz simul meztelen teste.Csak rám vár.Érzem.Kíván engem.Csak arra vár, hogy megtegyem a kezdő lépést ahonnan már nincs vissza út.Ott már senki sem állíthat le.Csak mi vagyunk ketten.Egymás lehelletét érezzük ajkainkon.Egyre közelebb kerülünk.Édes ajkaira lágy csókot hintek.Nyakához hajolok majd finoman elkezdem harapdálni.Apró hangokat hallat.Tudom nem bánja.Élvezi.Lefelé haladok.Nyakán harapások és szívások nyoma marad utánam.Meztelen felsőteste csábít.Egyre közelebb kerülök.Lassan hozzá simulok.Elkezdem cirógatni mellbimbóit ami közben apró nyögéseket hallat.Közelebb hajolok majd nyalogatni kezdem.Aprólékosan, egy részt sem kihagyva. Élvezettel eleinte óvatosan majd egyre gyorsabban haladok lefele míg elérkezem ahoz a ponthoz.Óvatosan megérintem mire egy pillanatig megremeg majd ellazul.Milyen kis aranyos.Nemi szervét megfogom majd hozzá értő mozdulatokkal kényeztetni kezdem.Szemeit lehunyja.Legördül az első könny cseppje.Oda hajolok és lecsókolom.Elengedem a férfiasságát majd megnyalom egy ujjam és hátulról behelyezem.Egy nyögés hagyja el száját.Ezt meg is mosolygom.Ujjam óvatosan elkezden mozgatgatni majd miután megelégedtem az eredménnyel bedugok mégegyet.Miután befejeztem az előkészületeket behelyezem a farkam.Egyre jobban hallatja hangját amit kicsit sem bánok.Ki be kezdem mozgatni majd hátulról ránehezedem.Szaporábban veszi a levegőt.Ez fel is tűnik.Úgy látom már nem bírja sokáig.Észrevételem be is igazolódott.Pár perc múlva el is élvezett.Úgy tűnik mára ennyi volt a móka.Úgy is kifáradt kissé.Kihúzom a nemiszervem majd lefekszek mellé.Lihegve kissé könnyes szemmel halványan elmosolyodik majd közelebb hajol.Finoman megcsókolom.Megajándékozom egy hosszú mézédes csókkal.Amint ajkaink elválnak egymástól haját kisimítom az arcából és egy csókót adok a homlokára.
-Jól bírtad elsőre Shion. -rámosolygok.
-Bocs, hogy ilyen hamar elmentem.
-Semmi baj. Majd legközelebb jobban kiélvezzük.Most pihend ki magad.Lesznek még elintézni valóink.
-Te nem maradsz?
-Szívesen tenném, de nem lehet. Találkozóm van.Addig maradj nyugodtan itt nemsokára jövök.
-Rendben.-hangja kissé szomorkásan csengett.
Aztán aludj egyet.-rákacsintottam majd a zuhanyzó felé vettem az irányt.------------The-end-----------
YOU ARE READING
Yaoi & Anime one shots
Fanfiction(Yaoit is tartalmaz!! Olvasni saját felelősségre!) Kiirtam bár semmi olyan nagyon durva nem lesz benne a tervek szerint.Kis egy fejezetes Yaoi és Anime one shotok lesznek ebben a könyvemben. Különbőző shippjeimről avagy oc-imről fogok kis történetek...