Jimin (Cute)

2K 101 3
                                    


Tu și Jimin erați împreună de 2 ani, și astăzi este aniversarea voastră.

Nu știai ce să îi cumperi așa că ai apelat la cel mai bun prieten al lui. Kim Taehyung.

V-ați dus amândoi în mall și vă uitați ori diferite magazine.

Eu: V, nu am gasit nimic. Ce o să îi iau?

V: Ce spui de un ceas și inele de cuplu?

Eu: Nu puteai sa spui mai devreme?

V: Ba da.

Am cumparat ce ă spus V și m-am dus acasă. Jimin era pe canapea si se uita la televizor părea supărat dar și dezamăgit.

Las cadoul la ușă ca să nu îl vadă și mă duc la el.

Eu: Iubitule, ai pățit ceva?

Jm: Da, am pățit ceva! Ai spus că ieși cu fetele, dar ai ieșit la mall cu Taehyung! Cu cel mai bun prieten al meu.

Eu: Jimin, nu este ceea ce pare.

Jm: Ba eu cred că este ceea ce pare! Ar trebui să ne despărțim.

Eu: Ce?! Lasă-mă să îți explic!

Jm: Ce să îmi explici?

Eu: Da, am mintit ca ies cu fetele și am ieșit la mall cu Taehyung...

Jm: Mai și recunoști!

Eu: Lasă-mă să continui! Nu ăsta este motivul pentru care team mințit! Am fost cu V la mall pentru că nu știam ce să îți iau pentru aniversarea noastră!

Jm: Ce?

Nu am mai spus nimic și m-am dus la ușă. Am luat cadoul și i l-am dat, apoi m-am dus în camera noastră.

M-am trântit în pat și am început să plâng. Cum putea sa creadă că îl înșel?

Jm: Iubito... îmi pare rău. Am crezut că--

Eu: De ce? De ce ai crezut că te înșel? Așa impresie ai tu despre mine?

Jm: Știu că sunt un idiot. Te rog sa ma ierți. Te iubesc prea mult și de aceea nu vreau să te pierd niciodată. Când am spus să ne despărțim... am zis aia pentru că am crezut că ești mai fericită cu el și nu am vrut să îți stau în cale. Te rog să mă ierți. Ești totul pentru mine și te iubesc prea mult ca să te pierd.

Eu: Te iert, Jiminie.

Jm: Te iubesc.

Eu : Si eu pe tine. Dar cum ai știut că m-am dus la mall cu Taehyung?

Jm: Eh, și eu m-am dus să îți iau ceva.

Eu: Ce?

Se pune într-un genunchi și apoi scoate o cutiuță roșie de catifea. O deschide și văd că înăuntru sunt două inele.

 O deschide și văd că înăuntru sunt două inele

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jm: N/T, vrei să te căsătorești cu mine?

Eu: Da!

Se ridică de jos, îmi pune inelul și apoi mă sărută. După aia am avut o seară minunată  ( dacă știți la ce mă refer 😏 )

-Sfârșit-

Bts OneshotWhere stories live. Discover now