Jin (Cute)

966 51 2
                                    

Ideea nu este a mea, este a lui Jung_MinRin03. Iți mai mulțumesc încă odată pentru idee. 😙

Erai angajată la cel mai prestigios restaurant din Seoul, fiind una dintre bucătărese. Proprietarul restaurantului era și bucătarul șef.

Cum nu prea te descurci bine în bucătărie, Jin te-a 'luat' sub 'aripa' lui și te-a învățat multe chestii utile, în afară de a fă-ți anumite preparate. În acest timp, tu începeai să îți placă din ce în ce mai mult de el, până când ți-ai dat seama că tu de fapt, îl iubești, dar îți este frică să îi spui asta.

Era aproape Ajunul Crăciunului și toată lumea pleacă mai devreme acasă. Te duci in vestiar să te schimbi în hainele de stradă. Când termini de îmbrăcat Jin vine în vestiar.

( Așa te-ai îmbrăcat )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( Așa te-ai îmbrăcat )

Jin: N/T , poți să mai stai câteva minute să mă ajuți cu ceva? Te rog.

Eu: Sigur.

Jin: Mulțumesc mult de tot. Tu așteaptă-mă în față, da? Vin și eu imediat.

Eu: Bine.

Mă duc în față și mă așez la o masă, așteptându-l. După un minut sau două, apare Jin, cu o cutiuță mică roșie în mână.

Se pune intr-un genunchi și apoi îți spune ceva ce visau de mult sa o facă.

Jin: N/T, vreau să îți spun că eu... eu te iubesc. De când ai venit prima oară aici și ai aplicat pentru acest job, mi-ai atras atenția. În timp ce te ajutam sa înveți cum să gătești anumite preparate, m-am atașat mult de tine, până în punctul în care am ajuns să te iubesc. Mi-a fost frică să îți spun asta până acum, pentru că nu am vrut să stric relația noastră, dar nu am mai vrut să tin totul în mine. Te iubesc. N/T, vrei sa fii iubita mea?

Eu: Da! Da vreau sa fiu iubita ta. Si eu te iubesc dar mi-a fost frică să nu stric prietenia noastră. * spun eu printr-e lacrimile de fericire *

Se ridică de jos, îmi șterge lacrimile apoi mă sărută delicat. Ne depărtăm unul de celălat în așa fel încât să putem respira. Deschide cutiuța și scoate din ea un lănțișor cu inițialele noastre și mi-l pune la gât.

Jin: Îți place? Am și eu unul la fel.

Eu: Da îmi place. Mulțumesc. * spun și îl mai sărut odată *

Dupaia ieșim din restaurant și ne ducem sa bem o ciocolată caldă și să ne plimbăm prin parc.

-Sfârșit-

Bts OneshotWhere stories live. Discover now