Jimin (Cute)

1.4K 57 0
                                    


♡ Park Jimin. Băiatul care este bătăușul grupului. Cel care nu însă ezite să bată măr pe oricine ce îl enervează pe el sau pe prietenii lui. El o sa fie un boxer bine antrenat, cu toate că nu complet profesional, dar capabil să bată pe cineva măr. Jimin fiind cel mai gălăgios și vesel din tot grupul, el ar glumi cu restul din grup, și e mai mereu victima festelor lor. Dar nici o altă persoană înafară de cei 6 prieteni ai lui nu îndrăznește  să-l intimideze sau să-i joace o festă,  pentru că ei știu că el poate fi de la drăguț la terifiant într-un interval de secunde. Poate să facă 2 lucruri. Să lase persoane cu zâmbetul pe buze toată ziua, sau poate să lase persoane să sângereze îngrozitor pentru restul săptămânii.


♡ L-ai întâlnit pe Jimin în cel mai ciudat mod posibil. Din moment ce erai nouă, odată ai umblat pe coridor la întâmplare. Puțin stiai tu că etajul acela nu era unde trebuia tu să fii. Podelele erau ude pentru că femeile de serviciu tocmai le-au spălat, și un băiat cu păr negru care se apropia de tine din partea cealaltă a coridorului ă alunecat și  a căzut! Dar spre surprinderea lui, l-ai prins la jumătatea distanței. Jimin s-a uitat în sus și te-a văzut pe tine   ținându-l, greutatea lui făcând ca ție să îți fie greu să îl mai ți mult.
"Ridică-te, prostule!"  ai spus tu printre dinți și el s-a ridicat imediat. Situația era prea jenantă, iar Jimin ă fugit imediat ce stătea pe picioare. Băiatul nici măcar nu s-a sinchisit să îți mulțumească, iar tu doar ai plecat. Nu l-ai putut găsi nicăieri în jurul tău pe parcursul a câtorva clase, dar s-a arătat în a patra oră. Te-ai facut confortabilă în prima bancă când l-ai văzut intrând în clasa că și cum el ar deține locul.



♡ A trecut pe lângă banca ta și a lăsat un bilețel  mic pe cărțile tale. Când ai deschis bilețelul, scria să te întâlnești cu el după ore undeva lângă cantină. Te-ai uitat la el și băiatul care stătea în ultima bancă se uită înapoi la tine, aproape găurindu-ți sufletul cu acea privire.
Mai târziu l-ai întâlnit lângă  cantină, exact unde te-a întrebat dacă ai spus cuiva ce s-a întâmplat de dimineață, iar tu ai spus că nu. O parte din el era ușurată în timp ce o parte din el se întreba de ce nu ai spus acel rahat încă. Pentru că dacă altcineva l-ar fi văzut pe Jimin alunecând și fiind în brațele unei fete, ei ar merge și ar țipa cât să audă toată țara despre asta. Jimin a zâmbit atunci când tu ți-ai oferit prietenia. Puțin știai tu ca el era bătăușul școlii. Deci da, așa ă început totul.



♡ Din acea zi, te-ai intalnit cu el după ore și a-ți mânca prânzul împreună din când în când. El se bucură de compania ta mult mai mult decât ar fi trebuit, și cu cât deveneați mai apropiați, cu atât mai mult se va îndrăgosti de tine. Și el va sfârși să-și mărturisească sentimentele pentru tine pe acoperișul școlii. El poate deveni de la sexy Jimin la rușinosul Jimin în 0,5 secunde. El ar continua să se joace cu degetele lui și ar merge înainte și înapoi. Tu ai aștepta ca el să spună insfarșit, dar pentru că el era foarte timid, ai terminat asta spunând-o chiar tu.
     "Și eu te iubesc, Jimin" ar fi cuvintele pe care le-ai murmurat, și asta ar fi îndeajuns pentru el ca să te îmbrățișeze strâns și să te sărute ca și cum ar fi soțul tău sau ceva de genul. Și din nou, schimbându-se înapoi de la timid la sexy.


♡ Să fii cu Jimin ar fi de la drăguț la sexy, de la romantic la fierbinte, iar tu nu te-ai plâns niciodată. O zi el ar sta lângă tine, te-ar ține în brațe și s-ar juca cu părul tău, iar ziua următoare te-ar lipi de perete în timp ce ți-ar mușca pielea de gât, lăsând în urmă pete movalii. Dacă azi el ar ezita sa îți atingă mână cu degetele lui, el ți-ar ciupi fundul ziua următoare. El ar fi imprevizibil. Nu ai nici o idee ce l-ar face timid și ce nu l-ar face, deci tu doar ai merge cu fluxul.



♡ Jimin te-ar duce la unul dintre meciurile de box la care participă, și s-a sfârșit că fiind ultimul meci oficial al lui.
Te uitai la el cum era bătut în ring și te-a durut mult mai mult decât ai fi crezut. Tu de fapt chiar ți-ai spus vorbe încurajatoare înainte să mergi cu el in acea zi. Ți-ai spus că o să vezi mult sânge și pe Jimin bătut măr și că asta făcea parte din joc. Dar nu. Nu ai fost în stare să-l vezi așa. După ce s-a terminat meciul, l-ai dus acasă că să-i îngrijești rănile. Buzele lui erau sparte, avea tăieturi și vânătăi peste tot, iar el nu era în stare să-și dea jos tricoul fără să se strâmbe de durere. Atunci l-ai convins  (practic implorat) să se oprească să  își mai facă asta. Nu era ca și cum se lupta pentru bani sau ceva de genul. El făcea asta pentru a scăpa de stres, iar tu ai reușit să-l convingi să nu mai participe la meciuri oficiale de acum încolo. Un box prietenos cu prietenii lui era okay, dar în meciuri oficiale cu cineva care era prea bătrân pentru el era evident un NU.



Bts OneshotWhere stories live. Discover now