Jungkook (Cute)

1.2K 61 9
                                    

Sper să îți placă acest capitol MinTeo3. Nu am știut de care vrei așa m-am gândit că o fac unul cute.

●●●●●

Aveai 19 ani și erai make-up artist-ul companiei Big Hit Entertainment. Lucrai de la vârsta asta pentru că erai o fată independentă și nu îți plăcea să mai trăiesti pe banii părinților.
Locuiai singură într-un apartament din centrul orașului Seul și cu salariul de la Big Hit, care era destul de măricel, îți plăteai chiria.

...

Acum îl machiez pe Jungkook. Oh doamne. Fața mea este atât de aproape de a lui. Aș da orice să îl sărut, dar nu se poate.

Jk: Hei, concentrează-te. Vreau sa arăt bine pe scenă.

Eu: Mianhae.

Nu prea pot să mă concentrez la machiajul asta afurisit care este super simpliste făcut,  când el este la câțiva centimetri de mine. Cum ss nu îți pierzi concentrată când băiatul de care îți place este la o distanță mică de tine.

După câteva minute, am reușit să îi fac machiajul calumea fără să îmi pierd concentrarea.


Eu: Gata.

Jk: În sfârșit. Credeam că o să adorm pe scaunul ăla.

Eu: Mianhae. Acum du-te și îmbrăcate. Mai ai la dispoziție 20 de minute până urcați pe scenă.

Jk: Bine.

După câteva minute, vine înapoi îmbrăcat cu hainele pregătite pentru concert. Doamne cat de bine arată.

Concertul ă fost unul super mișto. Câteodată cred ca sunt atât de norocoasă că lucrez cu BTS.

Unul din membrii staff-ului mă cheamă să îmi spună ceva. Mă duc la el și ascult ce are de zis.

Jungkook's POV

Cobor de pe scenă și mă duc în cabina de machiaj pentru a-mi lua hainele ca să mă schimb. Hainele astea strâmte nu sunt atât de comode precum par.

Intru înăuntru, îmi iau hainele și mă îndrept spre ușă. Dau să o deschid dar ceva îmi atrage atenția. Este N/T, vorbind cu unul din membrii staff-ului. De ce râde la ce spune el? Eu de ce nu o fac așa să râdă? Tot ce fac eu este să mă plâng de neîndemănarea ei.

Dacă nu v-ați dat seama, eu o plac pe N/T, dar îmi este frică că o să mă fac de râs sau să aflu că ea nu mă place.

Fără să mai gândesc, mă duc la ea și o trag după mine până într-o cabină de schimbat. Închid ușa apoi mă uit la ea.


Părea speriată. Când mi-am dat seama ce am făcut am vrut să îmi cer scuze pentru acțiunile mele dar în loc de cuvintele alea, mi-au ieșit altele pe gură.

Eu: De ce stăteai cu el și de ce râdeai la ce spunea el? Hă?

N/T: Dar ce este greșit să stai de vorbă cu un coleg de muncă și să râzi la niște glume?

Eu: Dar de ce stăteai cu el? La mine nu te gândești?

N/T: Dar tu te gândești la mine? Si de ce să mă gândesc la tine? Am făcut ceva rău cu care să te rănesc?

Eu: Da, da ai făcut.

N/T: Ce?

Eu: Nu mă iubești cum te iubesc eu, și pe deasupra mai stai și cu alți băieți de vorbă.

N/T: Tu tocmai ai spus că mă iubești?

Eu: Da!

Spun și o sărut apăsat. Nu îmi vine să cred ce am făcut! Când îmi dau seama că nu reacționează deloc, mă îndepărtez de ea și îmi cer scuze.


Eu: Mianhae. Nu trebuia sa fac asta. Eu doar--


Nu apuc sa termin că sunt luat prin surprindere cand ea mă trage de gulerul cămășii și mă sărută.
O sărut înapoi. Asta înseamnă că și ea mă place.

Ne despărțim din sărut când lipsa de aer își face apariția. Ne lipim frunțile una de alta ( lol cum sună asta 😂 ), și ne reglăm respirațiile.

Eu: Asta înseamnă că și tu mă placi?

N/T: Da.

Eu: Vrei sa fii iubita mea?

N/T: Da.

O mai sărut încă odată și ieșim din cabina de schimbat, ținându-ne de mâini și zâmbind ca doi idioți.

-Sfârșit-

Bts OneshotWhere stories live. Discover now