Tu ești iubita faimosului rapper, Suga. Dacă vă întrebați cum ați ajuns împreună, păi este o poveste foarte lungă, dar o să o spun mai pe scurt. Tu erai una dintre fanele lor, ai fost odată la un fan-meeting ( nu știu cum se scrie😔) de-al lor și i-ai cam atras privirea lui Suga. Peste o săptămână, te-ai angajat ca una dintre make-up artist-ul lor și așa a început povestea noastră de dragoste.
...
Stai singură acasă, uitându-te la o dramă, și îți așteptai iubitul.
Dintr-o dată, pe ușă intră Suga. Dar este ceva în neregulă cu el. Zâmbește, și de obicei, el nu prea zâmbește după ce vine de la muncă seara.
Sg: Bună iubito!
Eu: Bună iubitule. Ce faci?
Sg: Bine, dar sunt putin obosit.
Eu: Și atunci de ce zâmbești? De obicei nu zâmbești cand vii seară de la repetiții.
Sg: Eh. M-am gândit la un mod pentru a-mi recupera puterile.
Eu: Si care este acela?
Sg: Chiar vrei să știi? * spune și în rânjet pervers îi apare pe față *
Eu: Ow, nu. Cunosc rânjetul ăla și nu îmi place.
Sg: Te rog. Știi că am nevoie de tine ca să termin asta. * spune și arată spre pantalonii săi *
Eu: Dar--
Nu mai apuc sa zic nimic pentru că sunt întreruptă de Suga, care mă sărută apăsat dar totuși delicat. Doamne, băiatul ăsta mă înnebunește pe fiecare zi ce trece mai mult.
Îi răspund la sărut, apoi el mă trage, astfel încât să mă lipește mai mult de el.
Îi simt 'prietenul' lipit aproape de zona mea intimă, iar asta mă înnebunește, vrând din ce în ce mai mult să trecem la următorul nivel.
Dintr-o dată, telefonul lui Yoongi sună.
Sg: Arghh! Alo? Da. Bine, am înțeles. Bună seara domnule.
Eu: Cine era?
Sg: Managerul. A spus că mâine avem un concert.
Eu: Ahh. Pot să merg și eu?
Sg: Normal că mergi. Acum, unde rămăsesem?
Eu: Hmm... aici.
Spun și după îl apuc de gulerul cămășii și ip sărut pasional. Îi simt rânjetul, și asta mă face să cred că îi plac acțiunile mele.
Mă ridică de pe sol, asta firțându-mă să îmi încolacesc picioarele în jurul bazinului lui.
Ne îndreptăm spre dormitor, nerupând sărutul. Mă pune cu grijă pe pat, apoi se urcă și el la rândul lui, dar pe mine
Încep să îi deschid cămașa nasture cu nasture. I-o dau jos și o arunc undeva prin cameră.
Într-o fracțiune de secundă, bluza și pantalonii mei sunt aruncați și ei la rândul lor, la fel ca hainele lui Suga.
Ne despărțim din sărut pentru a lua o gură de aer. El nu stă mult pe gânduri și începe să îmi dezmierde gâtul cu săruturile și mușcăturule sale. Eu, nu mai mă puteam opri din a geme de plăcerea oferită.
Îmi dă ușor sutienul la o parte la fel ca și lenjeria mea, apoi urmează să se dezbrace și el.
Când si-a dat jos boxeri, nu m-am putut abține să nu mă uit la partea lui intimă.
Sg: Îți place ce vezi?
Eu: Eh, se putea și mai bine. * decid să îl tachinez *
Sg: Nu cred ca ai spus asta!
Într-o fracțiune de secundă intră în mine, și mă face să ți-o de durere.
Văzând că mă doare, stă așa pentru câteva secunde până îi dau aprobarea că poate să se miște.
Încet încet durerea se transformă în plăcere pură.
Camera este umplută de gemetele lor.După ceva timp, cei doi ajung la limitele lor, și își dau drumul.
Suga cade lângă mine, în timp ce respiră greu și este transpirat.
Sg: Te iubesc.
Eu: Si eu te iubesc.
Sg: Vrei și runda doi?
Și uite așa, cei doi amorezi își petrec toată noaptea, arătându-și dragostea pentru fiecare.
-Sfârșit-
YOU ARE READING
Bts Oneshot
Fanfiction#BTS #Oneshot #V #Suga #Jin #RapMonster #Jungkook #Jimin #J-Hope